نمایش 1–12 از 46 نتیجه

اگر نمی دانید سردوز چیست؟ چه نوع دوختی اجرا می کند؟ برای دوخت کدام قسمت ها کاربرد دارد؟ قیمت سردوز صنعتی چند است؟ در ادامه توضیحات این دسته بندی همراه ما باشید تا محصولات سردوز را به شما معرفی کنیم.

کاربرد چرخ سردوز صنعتی+ قیمت

چرخ خیاطی صنعتی سردوز که خیلی از خیاطان زیگزال صدایش می کنند ماشین دوختی است جهت پاکدوزی داخلی البسه و آرایش لبه پارچه. سردوزها به وسیله قلاب و سوزن بر لبه پارچه دوخت هفت و هشت اجرا می کنند. زیگزال های صنعتی توسط تیغی که کنار کارپیش برشان تعبیه شده است همزمان با اجرای دوخت لبه کار را نیز بُرش می دهند. سردوزهای صنعتی از نظر نوع اجرای دوخت و همچنین تکنولوژی انواع مختلفی دارند به طبع در بازار شاهد قیمت های متفاوتی نیز خواهیم بود. در این قسمت از سایت امیردوخت به طور کامل با سردوزهای صنعتی آشنا خواهیم شد.

خرید چرخ خیاطی سردوز

خرید سردوز صنعتی برای 90 درصد کارگاه های دوخت و نساجی واجب می باشد و یکی از چرخ خیاطی های حیاتی برای خیاطان به حساب می آید. حتی برخی از شخصی دوزان هم به دلیل کیفیت و سرعت بالاتر،  به جای سردوز خانگی سردوز صنعتی تهیه می کنند. بنابراین خرید سردوز یا همان زیگزال صنعتی در جامعه خیاطان و کارگاه داران بسیار رایج می باشد. دغدغه اصلی اینجاست که نسبت به کار و نوع پارچه کدام سردوز مناسب است؟ سردوز اتومات بهتر است یا ساده؟ سردوز صنعتی کدام برند عملکرد مطلوب تری دارد؟ در پاراگراف زیر به تمام این سوال ها جواب خواهیم داد.

چرخ خیاطی صنعتی سردوز

چرخ خیاطی صنعتی سردوز

لیست قیمت سردوز صنعتی

نام محصول قیمت
سردوز سه نخ جک E3-3 27.500.000
سردوز چهارنخ جک E3-4 30.000.000
سردوز پنج نخ جک E3-5 30.000.000
سردوز سه نخ جک e4s 29.000.000
سردوز چهارنخ جک e4s 32.000.000
سردوز پنج نخ جک e4s 32.500.000
سردوز شش نخ جک e4s
سردوز سه نخ جک c2 35.000.000
سردوز چهارنخ جک C2 36.500.000
سردوز پنج نخ جک C2 37.000.000
سردوز سه نخ جک c4 44.000.000
سردوز چهارنخ جک C4 46.000.000
سردوز پنج نخ جک C4 47.000.000
سردوز سه نخ جک C5 45.000.000
سردوز چهارنخ جک C5 48.000.000
سردوز پنج نخ جک C5 48.500.000
سردوز سه نخ C6+
سردوز چهارنخ C6+
سردوز پنج نخ جک C6+
سردوز شش نخ جک C6+

لیست قیمت سردوز زوجی

سردوز سه نخ سوپرجت زوجی 29.500.000
سردوز چهارنخ سوپرجت زوجی 32.500.000
سردوز پنج نخ سوپرجت زوجی 33.000.000
سردوز شش نخ سوپرجت زوجی 36.000.000

انواع چرخ خیاطی سردوز

زیگزال های صنعتی از نظر نوع اجرای دوخت انواع مختلفی دارند:

  • سردوز سه نخ صنعتی: اجرای دوخت هفت و هشت توسط دو قلاب و یک سوزن.
  • سردوز چهارنخ صنعتی: دارای 2 سوزن و قلاب می باشد. سردوز چهارنخ درست چسبیده به بافت زیگزاگ یک ردیف کوک های راسته اجرا می کند تا دوخت از استحکام بیشتری برخوردار شود.
  • سردوز پنج نخ صنعتی: سردوز پنج نخ توسط دو سوزن و دوقلاب علاوه بر اجرای کوک های هفت و هشت به فاصله 5 میلی متر از بافت سردوز، دوخت راسته می دوزد.
  • سردوز شش نخ صنعتی: زیگزال شش نخ به تازگی وارد بازار شده است و سه قلاب و سه سوزن دارد.

خیاطان از سردوز سه نخ صنعتی برای دوخت و درز گرفتن لباس هایی با پارچه های ظریف مثل حریر و یا آرایش و لبه دوزی انواع پارچه استفاده می کنند.

سردوز صنعتی چهارنخ هم به طور تخصصی برای پارچه های کشی و کشی مورد استفاده قرار می گیرد و یک چرخ خیاطی ضروری در تولیدی های تیشرت، لباس زیر، لباس ورزشی و … به حساب می آید.

کسانی که برای تولید محصولات خود از پارچه های خشک استفاده می کنند مانند کارگاه های مانتو دوزی، شلوار، کت و این قبیل پوشاک، سردوز پنج نخ می خرند. کارگاه های جین دوزی، لباس کار و لباس نظامی نیز زیگزال صنعتی پنج نخ ضخیم دوز تهیه می نمایند. لازم است بدانید که سردوزهای 4 نخ و 5 نخ امکان تبدیل شدن به سه نخ نیز دارند.

و اما می رسیم به سردوز شش نخ، محصولی منحصر بفرد که قابلیت هر نوع جنس پارچه ای را دارد. زیگزال صنعتی 6 نخ علاوه بر اجرای دوخت شش نخ قابلیت تبدیل شدن به 5، 4 و 3 نخ را نیز دارید و بدین صورت با این سردوز محدودیتی در دوخت باقی نمی ماند.

تکنولوژی تولید سردوز صنعتی

در حال حاضر برندهای معتبر سردوزهای دینام سرخود تولید می کنند و ما در بازار شاهد این قبیل چرخ های صنعتی هستیم. سردوزهای سرووموتور بدون صدا و لرزش هستند و قابلیت استفاده در محیطی مثل آپارتمان نیز دارند. حُسن دیگر دینام سرخود بودن کاهش 71 درصدی مصرف انرژی است. چرخ خیاطی های دینام سرخود دارای قابلیت تنظیم سرعت دوخت و امکان تعیین قرار گیری سوزن نیز هستند یعنی اپراتور می تواند مشخص کند موقع توقف سردوز سوزن بالا باشد یا پایین که این ویژگی هنگام دوخت نوار و کش بسیار کاربردی است. نوع دیگر سردوزهای صنعتی که به تازگی توسط شرکت جک روانه بازار شده شده اند مدل C2 است که نیمه اتومات می باشد و نخ قطع کن هوشمند دارد. سردوز های کامپیوتری و اتومات نیز هم که چند سال است در بازار حضور دارند و با آپشن هایی مثل: نخ قطع کن و پایه بلندکن خودکار، دوخت هوشمند و بدون نیاز به پدال، کار خیاطان را بسیار راحت و پر سرعت کرده اند. پر فروش ترین این زیگزال ها نیز مدل های: C4، C6 جک و 9500 اتومات زوجی می باشند.

بهترین برند چرخ سردوز

برندهای تولید کننده سردوز صنعتی که محصولاتشان به ایران صادر می شود کمپانی هایی مانند: ژوکی، برادر، جک، زوجی، نان بنگ، جویتا، اس جی جمسی و سان سیر می باشند.

ژوکی و برادر شرکت هایی در کشور ژاپن هستند و در حال حاضر محصولات این دو برند در ایران گران تر از بقیه می باشد. ما بقی کمپانی ها در کشور چین فعالیت می کنند و محصولات ارزنده ای را به کشور ما ایران صادر می نمایند که محبوب ترین هایشان نیز برندهای جک و زوجی هستند. شما عزیزان که قصد خرید سردوز صنعتی دارید می بایست نسبت به نوع کار و بودجه از یک برند معتبر که خدمات پس از فروش خوبی ارائه می دهد خرید خود را انجام دهید.