در حال نمایش 6 نتیجه

برای خرید چرخ خیاطی صنعتی مادگی دوز روی امیردوخت حساب باز کنید. قیمت چرخ مادگی دوز در امیردوخت منصفانه است زیرا ما نمایندگی اصلی برندها چرخ خیاطی در کشور هستیم. چرخ خیاطی مادگی دوز یک دستگاه تخصصی و ویژه به حساب می آید. وجود دستگاه های حرفه ای و تخصصی مانند جادکمه دوز (مادگی دوز) صنعت دوخت و فشن را دگرگون کرده است و ما همه روزه شاهد افزایش کیفیت و خلاقیت در تولید محصولات هستیم. چرخ خیاطی صنعتی مادگی دوز برای کارگاه و کارخانجات دوخت یک دستگاه مهم و ضروری می باشد که انواع مختلفی دارد و در تولید لباسها از مادگی دوزهای گوناگون استفاده می شود. در این مطلب با انواع مادگی زن و قیمت هر یک آشنا خواهید شد.

خرید و قیمت چرخ خیاطی مادگی دوز صنعتی

چرخ خیاطی مادگی زن صنعتی یک دستگاه حرفه ای و تخصصی است که نسبتا قیمت بالایی دارد. در برخی کارگاه های کوچک و تازه تاسیس جهت دوخت جادکمه روی پارچه از چرخ خیاطی های خانگی ژانومه مثل مدل های 802، 672 و 680 استفاده می شود.

چرخ خیاطی مادگی دوز

چرخ خیاطی مادگی دوز

اما تولیدی های بزرگ لباس مستلزم خرید مادگی زن صنعتی هستند. مادگی دوزهای صنعتی دارای تیغ نیز می باشند و بعد از دوخت جادکمه روی پارچه وسط کار( که محل قرارگیری دکمه است) شکافته می شود بنابراین سرعت تولید چندین برابر افزایش می یابد.

مادگی زن های صنعتی از نظر نوع دینام به دو دسته: سروموتور و دینام بزرگ تقسیم می شوند. چرخ خیاطی های دینام بزرگ دیگر تولید نمی شوند و به صورت دسته دوم در بازار موجود هستند اما دینام سرخودها که کم مصرف و فاقد صدا و لرزش اضافه هستند در انواع مختلف موجودند که دار ادامه مطلب بررسی خواهند شد.

لیست قیمت چرخ خیاطی مادگی دوز

چرخ خیاطی صنعتی مادگی دوز جک 782E قیمت
چرخ خیاطی صنعتی مادگی دوز جک 781E قیمت
چرخ خیاطی صنعتی مادگی دوز جک 782G قیمت
چرخ خیاطی صنعتی مادگی دوز کامپیوتری جک 1790 قیمت
چرخ خیاطی صنعتی مادگی دوز چشمی سوپرمی قیمت
چرخ خیاطی صنعتی مادگی زن نانبنگ 781DT قیمت
چرخ خیاطی صنعتی مادگی دوز زوجی ZJ5781 قیمت
چرخ خیاطی صنعتی مادگی اتومات زوجی ZJ5780 قیمت
چرخ خیاطی صنعتی مادگی زن چشمی زوجی ZJ5780S قیمت
چرخ خیاطی صنعتی مادگی دوز چشمی زوجی ZJ5820 قیمت

در صورتی که پیش از خرید چرخ خیاطی مادگی دوز نیاز به مشاوره رایگان داشتید، می توانید از مشاوره رایگان امیردوخت استفاده کنید. لیست قیمت چرخ خیاطی مادگی دوز در امیردوخت بروز است.

تفاوت چرخ مادگی زن تک پدال و دوپدال در چیست؟!

مادگی دوزهای دینام سرخود ساده از نظر عملکرد به دو دسته تک پدال و دوپدال تقسیم می شوند. لازم است بدانید که دوپدال ها دیگر قدیمی شده اند و جادکمه دوزهای جدید مثل 782G برند جک و 782 زوجی به صورت تک پدال ساخته می شوند اما خوب است که تفاوت های این دو مدل را بدانید.

عملکرد مادگی زن های دوپدال به این صورت بود که یک پدال موجب دوخت مادگی و بُرش وسط جادکه می شد و اپراتور با فشاردادان پا بر روی پدال دیگر باعث قطع نخ و بلند شدن پایه می گردید و هر زمان پایش را از روی پدال دوم بر می داشت پایه پایین می آمد. اما در مادگی زن های تک پدال همه این اعمال (عملیات دوخت، شکاف وسط جادکمه، برش نخ انتهای کار، بالا آمدن پایه) فقط با یک پدال صورت می گیرد و پایه نیز مانند چرخ خیاطی های کامپیوتری تا شروع دوخت بعدی بالا می ماند. درواقع مادگی دوزهای تک پدال نیمه کامپیوتری به حساب می آیند.

معرفی و بررسی چرخ خیاطی صنعتی مادگی دوز اتومات (کامپیوتری)

چرخ خیاطی های تخصصی جادکمه دوز کامپیوتری علاوه بر نخ قطع کن و پایه بلندکن اتومات، از روی پنل هوشمندی که دارا هستند قابلیت اجرای سه ویژگی مهم را نیز دارند:

  1. تنظیم اندازه دوخت
  2. تنظیم تراکم جای دکمه
  3. تنظیم کشش نخ خودکار

یعنی لازم نیست مانند مادگی دوزهای دستی اندازه دوخت را به وسیله آچار تنظیم کنید که چه سایزی باشد همچنین هیچ نیازی نیست دنده ها را تعویض کنید که تراکم دوخت تغییر کنید چون این اعمال به صورت الکترونیکی از طریق پنل راحت تر و با دقت بیشتری قابل انجام هستند.

کاربرد و تفاوت جادکمه خطی و چشمی

از جادکمه های خطی برای دوخت پیراهن مردانه، شومیز، شلوار پارچه ای، مانتو، لباس زنانه و بچه گانه و... استفاده می شود. دوخت به وسیله سوزن و ماکو انجام می گیرد در نتیجه زیر و روی کار به یک شکل است.

جا دکمه های چشمی در کت شلوار مردانه و زنانه، لباس های جین، پالتو و... مورد استفاده قرار می گیرند. مادگی دوزهای چشمی ماکو ندارند و دارای قلاب هستند و درواقع عمل دوخت برعکس انجام می شود یعنی دستگاه در حال دوخت زیر است اما موقع استفاده دوخت را برعکس کرده و آن روی کار می شود. در جادکمه ی چشمی زیر و روی کار در هم بافته می شوند در نتیجه توان و کیفیت بسیار بالایی دارند. اجرای دوخت نیز در سه شکل صورت پذیر است: دم دار، ته الیک و صاف که می توانید نسبت به نوع کار از مدل های مختلف استفاده نمایید.

خرید چرخ خیاطی مادگی دوز صنعتی

خرید چرخ خیاطی مادگی دوز صنعتی