معرفی و مقایسه

معرفی سردوز های صنعتی 6نخ بازار

سردوزهای 6نخ

معرفی سردوز های صنعتی 6نخ بازار

سردوز 6نخ : به تازگی سردوزهایی وارد بازار شده اند که نه سه، نه چهار و پنج نخ بلکه شش نخ هستند، این سردوزهای صنعتی خاص و ویژه محصولات جدید برندهای زوجی و جک می باشند که با بیشترین کاربرد و کارایی تولید گشته اند، شما با داشتن سردوزهای شش نخ می توانید همه نوع پارچه ای را بدوزید و یک سردوز همه کاره داشته باشید.

با داشتن سردوز های 6نخ یک سردوز همه کاره دارید

خیلی از مشتریان هنگام خرید سردوز دنبال چرخ خیاطی هستند که بتوانند باهاش پارچه های مختلف را سردوزی کنند. اما تا به امروز امکان همچون کاری وجود نداشت. چون برای آرایش و لبه دوزی از سردوز 3نخ استفاده می شود و برای داشتن دوخت استاندارد بر روی پارچه های استرج و تریکو سردوز4نخ مناسب است، جهت دوخت مانتو، شلوار و… نیز سردوز های5نخ مورد استفاده قرار می گیرند. اما حالا با وجود سردوز های 6نخ جک و زوجی می توان چرخ خیاطی داشت که به صورت سه، چهار، پنج و شش نخ سردوزی کند.

نحوه تبدیل سردوز 6نخ به 3نخ

سردوز 6نخ به 3نخ

اگر شما هریک از سردوز های 6نخ ( شش نخ ) جک مدل E4s و برند زوجی مدل B9500 را داشته باشید می توانید با بازکردن سوزن های اول و دوم از سمت چپ دارای یک سردوز 3نخ شوید، می توانید هنگامی که فقط به لبه دوزی و آرایش پارچه احتیاج دارید از این قابلیت استفاده نمایید که مصرف نختان کاهش پیدا کند و نخ بیهوده هدر نرود.

تبدیل چرخ خیاطی های E4s-6 و B9500-355/02 به زیگزال چهارنخ

تبدیل سردوز 6نخ به 4نخ

حتما این نکته را می دانید که هیچ گاه نمی توانید با یک سردوز 5نخ پارچه های کشی و تریکو را بدوزید. چون دوختی که یک زیگزال پنج نخ اجرا می کند محکم بوده و خاصیت کشسانی ندارد. در نتیجه کوک ها پاره می شوند. اما با داشتن یک سردوز 6نخ می‌توانید با بازکردن سوزن اول از سمت چپ آن را به 4نخ تبدیل کرده و دوخت استاندارد و مناسبی داشته باشید. تا بتوانید لباس زیر، لباس ورزشی و تیشرت را به خوبی بدوزید.

چگونه زیگزال صنعتی 6نخ ( شش نخ ) را به پنج نخ تبدیل کنیم؟!

تبدیل سردوز 6نخ به 5نخ

اگر شما در حال دوخت پارچه های خشک برای کت، شلوار، مانتو، پیراهن و… هستید اما فک می کنید کارتان با سردوز 6نخ (شش نخ) هم به دوخت دلخواه می‌رسد. کافیست تا فقط سوزن وسط را باز کنید و از چرخ خیاطی خود به عنوان سردوز پنج نخ استفاده نمایید. این ویژگی خارق العاده فقط در مدل های E4s جک و B9500 زوجی قابل اجراست. در نتیجه ما می توانیم با داشتن این سردوزهای شگفت انگیز به تمام دوخت های زیگزال دسترسی داشته باشیم و فقط محدود به یک نوع دوخت نباشیم.

بررسی نحوه اجرای دوخت 

سردوزهای صنعتی E4s و B9500 شرکت jack و zoje توسط سه سوزن و سه قلاب دوخت زیگزال را اجرا می کنند و به فاصله 5میلی متر از کوک های هفت و هشتی یک ردیف دوخت راسته می دوزند تا دوخت استحکام خوبی داشته باشد و همانطور که در پاراگراف های بالا گفته شد می توان به راحتی نوع دوخت را به پنج، چهار و سه نخ نیز تبدیل کرد تا بتوان همه نوع پارچه را سردوزی کرد.

ویژگی منحصربفرد و خاص این سردوز ها را در پاراگراف زیر مطالعه کنید

یکی از خصوصیات ویژه و نکته مثبت کارکردن با سردوزهای6نخ جک و زوجی این است که می توان تنوع بالایی در اجرای عرض دوخت داشت چون سه چهار پنج و شش نخ کار می کنند ما می توانیم نسبت به جنس پارچه و کیفیتی که لازم داریم از عرض دوخت مناسب استفاده نماییم و به دوخت استاندارد و دلخواه برسیم.

خیاطی را بدون صدا و لرزش در محیطی آرام تجربه کنید

سردوزهای صنعتی 6نخ بازار که در این مطلب بررسی کردیم سروموتور هستند و کم ترین میزان مصرف برق را دارند. بنابراین نباید با خرید این چرخ خیاطی ها نگران قبض برق باشید. در ضمن چون خبری از موتور کلاچ دار و تسمه نیست دستگاه بدون صدا و لرزش اضافه کار خود را انجام می دهد. در نتیجه می توان در منازل مسکونی نیز از سردوزهای برند جک و زوجی استفاده کرد.

بررسی ویژگی پنل تعبیه شده روی بدنه زیگزال های E4s و B9500

سردوز های 6نخ برندهای جک و زوجی پنلشان روی بدنه شان قرار گرفته است. همین امر دسترسی راحت تر را برای اپراتور فراهم می کند تا بتواند از امکانات دستگاه بهره ببرد. به طور مثال کاربر می تواند از ویژگی تنظیم سرعت دوخت استفاده نماید و دوخت را بدون خطا انجام دهد یا انتخاب کند موقع توقف دستگاه سوزن بایستد یا پایین داخل بافت پارچه. یکی از امکانات دیگه سردوزهای شش نخ بازار وجود چراغ LED سه گانه است. می توانیم متناسب با محیط و جنس پارچه نور لامپ را توسط پنل تنظیم کنیم تا دید بهتری روی کار داشته باشیم.

نتیجه گیری و صحبت نهایی

https://amirdookht.com/

زیگزال های صنعتی شش نخ سردوزهایی خاص و ویژه هستند که کاربردهای متنوعی دارند. افراد می توانند با خرید یک سردوز 4 نوع مختلف دوخت زیگزاگ را اجرا نمایند و در تولیدی های مختلف مانند تیشرت، لباس ورزشی، مانتو و… از این چرخ خیاطی های خاص بهره ببرند، شما می توانید هر یک از محصولاتی که در این مقاله بررسی کردیم را از سایت امیردوخت سفارش دهید تا برایتان ارسال گردد و مزایای خرید از ما این است که هرگاه سوالی درمورد نحوه کار با سردوز را داشتید تیم amirdookht ویدئو آموزشی را برایتان ارسال می کند چون امیردوخت خود را در برابر مشتریان خود مسئول می داند و آنها را بعد از خرید تنها نمی گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *