نمایش 1–12 از 20 نتیجه

اگر قصد خرید اتو بخار مخزن دار را دارید حتما این بخش را به طور کامل مطالعه نمایید. امیردوخت در این بخش انواع اطومخزن دار را بررسی می کند و می توانید لیست قیمت اتو مخزن دار را نیز در ادامه ببینید. شما می توانید پیش از خرید انواع اتو مخزندار از مشاوره رایگان کارشناسان امیردوخت استفاده کنید. قیمت اتو مخزن دارد در سایت امیردوخت به روز و منصفانه است.

 کاربرد اتو مخزن دار+ قیمت

اتو بخار مخزن دار یکی از ملزومات اساسی در کارگاه های دوخت و مزون ها می باشد. خیاطان هم در حین دوخت به اتو بخار احتیاج دارند هم زمانی که لباس دوخته می شود در انتهای کار برای ایستایی عمل اتوکشی را انجام می دهند. پر فروش ترین اتو مخزن دار های کارگاهی را در این مطلب بررسی خواهیم کرد.

یک اتوبخار مخزن دار به دلیل تولید حجم زیادی از بخار و به همراه داشتن کفی نسوز مانع از سوختن و برق افتادن پارچه می شود. ایستایی و خط اتویی که این اطوها به لباس می بخشند به قدری با کیفیت است که دیگر نمی توانید با اتوهای معمولی کار کنید.

اتوهای مخزن دار از نظر حجم مخزن دارای سایزهای مختلفی می باشند از یک لیتری وجود دارند تا 5 لیتری. حجم بخار خروجی در سایزهای مختلف این اتوها تفاوتی ندارد فقط آب داخل دیگ مخزن های کوچک تر زودتر تمام می شود. اتو مخزندارهای یک لیتری برای مصرف شخصی دوزی  و استفاده در منزل مناسب هستند اما اگر مزون و کارگاه دارید باید مدل های دیگر را جهت خرید انتخاب کنید.

لیست قیمت اتو مخزن دار

همانطور که در بالا نیز اشاره شد اتوهای مخزندار کارگاهی نسبت به مدل و کشور سازنده دارای قیمت های مختلفی می باشند که ما این قیمت ها را در لیست زیر به شما ارائه خواهیم کرد:

اتو سیلتر 1 لیتری قیمت محصول
اتو سیلتر 2 لیتری قیمت محصول
اتو سیلتر 5/3 لیتری قیمت محصول
اتو سیلتر 5 لیتری قیمت محصول
اتو غزال 3 لیتری قیمت محصول
اتو استرالوکس 1 لیتری قیمت محصول
اتو استرالوکس  8/2 لیتری قیمت محصول
اتو استرالوکس 5 لیتری قیمت محصول
اتو ماکان 3035C قیمت محصول
اتو ماکان 3035 قیمت محصول
اتو ماکان 1940 قیمت محصول
اتو سیلتر110 مونتاژ ایران قیمت محصول
اتو سیلتر 2035 مونتاژ ایران قیمت محصول
اتو باتیستلا vaperino قیمت محصول

خرید اتو مخزندار کارگاهی

خرید اتوبخار کارگاهی یک پیشنهاد ویژه به خیاطان می باشد. چون می توانند با اتوکشی بی عیب و نقص دوخت و نمای کار را به نمایش بگذارند. قیمت اتوهای مخزن دار با توجه به کشور سازنده متفاوت می باشد که در ادامه مطلب شاهد قیمت ها خواهید بود.

خرید اتومخزندار کارگاهی موجب می شود که کیفیت دوخت و دوز شما با یک اطوکشی بی نقص نمایان گردد. شما می توانید بهترین اتوهای مخزن دار را با قیمت های مختلف از فروشگاه امیردوخت تهیه کنید تا برایتان ارسال شود. تیم تولید محتوای امیردوخت در بخش محصولات، انواع اتوهای مخزن دار کارگاهی را بررسی نموده است و شما می توانید با مراجعه به آن قسمت تصمیم بگیرید کدام مدل برایتان مناسب است.

اتو مخزندار سیلتر ساخت ترکیه بهتر است یا ایتالیایی؟

جالب است بدانید یکی از پر تکرارترین سوال خریداران این است که اتو مخزندار سیلتر ترک بهتر است یا ایتالیایی؟ در جواب این سوال باید به شما بگوییم که اتو سیلتر ساخت کشور ترکیه از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشد و در کیفیتش هیچ شکی نیست. اما پیشنهاد اول امیردوخت به مشتریان همیشگی اش اتوبخار استرالوکس ساخت ایتالیا است. کیفیت بخار و قطعات این محصول بسیار کیفیت بالایی دارد و قطعاتش همانند برند سیلتر به راحتی در بازار پیدا می شود. اما اگر بخواهم با شما صادق باشم قطعات اتوهای برند استرالوکس نسبت به سیلتر گران تر می باشند البته در نظر بگیرید که طول عمر بیشتری دارند.

خرید اتو مخزن دار

خرید اتو مخزن دار

بهترین و پر فروش ترین اتو مخزن دار

معروف ترین اتوبخارهای مخزن دار: سیلتر ترکیه، سیلتر2035مونتاژ ایران، سیلتر110، ماکان، غزال، استرالوکس و باتیستلا می باشند. از بین تمامی این برندها و مدل ها اتوسیلتر ساخت کشور ترکیه جزء پر فروش ها به حساب می آید که دارای 4 حجم 1 لیتری، 2لیتری، 5/3 لیتری و 5لیتری می باشد. اتوهای مونتاژ ایران نیز نسبت به قیمتی که دارا هستند کیفیت مطلوبی دارند که سیلتر110 و 2035 ایرانی از فروش خوبی برخوردار می باشند. اگر قصد خرید اتوایتالیایی را دارید در خرید برند استرالوکس شک نکنید.