در حال نمایش 9 نتیجه

کاربرد چرخ میاندوز+ قیمت

چرخ خیاطی های صنعتی به این جهت ساخته شدند که بتوانند با اجرای یک دوخت تخصصی، کیفیت و سرعت کار را افزایش دهند. چرخ خیاطی صنعتی میاندوز در 99 درصد مواقع برای دوخت پارچه های تریکو، کشی و استرچ به کار بُرده می شود. نحوه ی اجرای دوختش به این صورت است که می تواند روی پارچه به صورت موازی دو ردیف دوخت راسته می­دوزد و زیر کار کوک های زیگزاگ اجرا می­کند. میاندوز یک چرخ صنعتی است که بیشتر جهت تمیزدوزی و اجرای دوخت در میانه پارچه کابرد دار. در ادامه مطلب با انواع میاندوزهای صنعتی آشنا خواهیم شد و قیمت هر یک را نیز بررسی خواهیم نمود.

خرید چرخ خیاطی میاندوز

خرید چرخ میاندوز برای کارگاه های تریکودوزی که تیشرت، لباس زیر و لباس ورزشی تولید می کنند امری ضروری است. بیشترین کاربرد میاندوز به صورت دوخت پهن و باریک هست و جهت نواردوزی، دوخت دمپای تیشرت و کش مورد استفاده قرار می گیرد. هنگام خرید میاندوز، ابتدا نوع کار خود را مشخص نمایید چون میاندوزها انواع مختلفی دارند.

شما باید نسبت به نوع دوخت، میاندوز مناسب را انتخاب کنید. نکته بعدی این است که به دلیل کمی ارزان تر بودن تن به خرید برندهای متفرقه ندهید. حتما از برندی میاندوز بخرید که گارانتی و خدمات پس از فروش خوبی دارد و قطعات محصولاتش را در بازار تامین می کند.

لیست قیمت چرخ میاندوز صنعتی

نام چرخ خیاطی میاندوز قیمت
میاندوز جک W4-D-01 29.000.000
میاندوز جک w4-D01GB-ut 54.000.000
میاندوز کش دوز جک W4-D-05CB 38.500.000
میاندوز پوزه ای جک K4D 37.000.000
میاندوز زوجی C5000-364/02 30.000.000
میاندوز زوجی C5100-356-D3B 55.000.000
میاندوز نان بنگ D500 27.000.000
میاندوز نان بنگ500D-UT 49.500.000
میاندوز تیغ راست نان بنگ 120.000.000
میاندوز تیغ چپ نان بنگ 120.000.000

انواع چرخ خیاطی میاندوز

میاندوزهای صنعتی از نظر تکنولوژی به دو دسته ساده و کامپیوتری تقسیم می شوند. میاندوزهای دینام سرخود ساده مثل W4-D01 جک قابلیت تنظیم سرعت دوخت را دارا هستند اما یک میاندوز کامپیوتری علاوه بر تنظیم سرعت دوخت، پایه بلند کن و نخ قطع کن اتومات نیز دارد.

چرخ های میاندوز از نظر نوع اجرای دوخت انواع مختلفی دارند:

  • میاندوز ساده
  • میاندوز کش دوز
  • میاندوز پوزه ای
  • میاندوز تیغ چپ
  • میاندوز تیغ راست

میاندوز ساده چرخی است 5 نخ که به 4، 3 و 2 نخ نیز تبدیل می­شود.

کاربرد چرخ خیاطی صنعتی میاندوز

کاربرد چرخ خیاطی صنعتی میاندوز

می توان با بستن فولدرهای مختلف اعمالی مثل دوخت کش و نوار نیز انجام داد اما اگر قصد دارید این کارها را به صورت تخصصی انجام دهید حتما ادامه مطلب را بخوانید و با انواع چرخ میاندوز آشنا شوید.

چرخ خیاطی میاندوز کش دوز

چرخ خیاطی میاندوز کش دوز به صورت تخصصی جهت دوخت کش با استفاده از دوخت میاندوزی مورد استفاده قرار می گیرد. یک غلتک دارد که می توانید انواع کش را از عرض 1 الی 4 سانتی متر بر لبه ی لباس زیر، پوشاک ورزشی، جوراب و لباس بچه گانه می­دوزد. این نوع چرخ میاندوز در سمت راستش یک تیغ نیز دارد که همزمان با اجرای دوخت لبه پارچه را آرایش می کند. اگر قصد خرید میاندوز کش دوز را دارید می توانید مدل W4-B-05CB برند جک را انتخاب کنید که بسیار با کیفیت است و 12 ماه هم گارانتی دارد.

چرخ خیاطی میاندوز پوزه ای

چرخ خیاطی میاندوز پوزه ای نیز مانند میاندوزهای دیگر 3 سوزن یک قلاب و یک داس دارد. این نوع میاندوز قابلیت اجرای دوخت به عنوان 5، 4، 3 و 2 نخ را دارد. همانطور که از اسمش مشخص است طراحی این نوع محصول به صورت پوزه ای می باشد.

در نتیجه می توان قسمت های حلقه ای لباس مثل: یقه تیشرت، مچ و… پارچه های تریکویی را به راحتی با میاندوز پوزه ای دوخت زد. درواقع میاندوز ساده و پوزه ای از نظر کارکرد مشابه هستند و فقط طراحی متفاوتی دارند که همین طراحی سبب شده برخی از قسمت های لباس با میاندوز پوزه ای راحت تر دوخته شوند.

چرخ خیاطی میاندوز تیغ چپ

چرخ خیاطی میاندوز تیغ چپ همانطور که از اسمش مشخص هست مجهز به تیغ در سمت چپش می باشد و همزمان با دوخت لبه کار را می بُرد. از میاندوز تیغ چپ به صورت تخصصی برای دوخت دمپای تیشرت استفاده می کنند. یکی از میاندوز های تخصصی که امیردوخت در فروشگاه خود موجود دارد مدل 787L برند نان بنگ است. این میاندوز فول اتومات بوده و طراحی پوزه ای شکل دارد. بسیار حرفه ایست و حتی سیستم مکش نیز داراست تا خورده پارچه ها به سمت سطل هدایت شوند و چرخ همیشه تمیز باشد.

خرید چرخ خیاطی صنعتی میاندوز

خرید چرخ خیاطی صنعتی میاندوز

این میاندوز نان بنگ یک مدل تیغ راست هم دارد که برای دوخت کش و نوار مورد استفاده قرار می گیرد.  اگر کارگاه تولید تیشرت، لباس بچه گانه، لباس زیر و… را دارید می توانید با میاندوزهای تیغدار فول اتومات نان بنگ کارهای با کیفیت تری را به بازار ارائه دهید.

بهترین برند چرخ میاندوز

در حال حاضر برندهای مختلفی مانند جک، جویتا، زوجی، نان بنگ، برادر، ژوکی  و… مشغول به ساخت میاندوزهای صنعتی و ارائه به بازار هستند.

فروشگاه امیردوخت به عنوان نماینده رسمی تمامی این شرکت ها می تواند هر میاندوزی که بخواهید را برای شما عزیزان تهیه نماید. اما پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که حتما برندی را جهت خرید انتخاب نمایید که بتوانید با گذشت زمان قطعات و لوازمش را به راحتی در بازار پیدا کنید.

بهترین برندهای چرخ خیاطی صنعتی میاندوز

بهترین برندهای چرخ خیاطی صنعتی میاندوز

به عنوان مثال میاندوز جک و میاندوز زوجی هر دو در یک سطح هستند، هر دو شرکت معتبری دارند و دارای گارانتی یکسانی می باشند در نتیجه هنگام خرید نپرسید زوجی بهتر است یا جک؟؟ شما باید نسبت به سلیقه بین این دو برند انتخاب داشته باشید چون هر دو خوب هستند. برای انتخاب بهترین میاندوز می توانید مدل ها را با هم بررسی کنید و یا قبل از خرید چرخ خیاطی میاندوز صنعتی از مشاوره رایگان کارشناسان امیردوخت استفاده کنید.