راسته دوز جک

آیا جدیدترین راسته دوز جک خوب است؟

شرکت جک با رونمایی از محصول جدید خود یعنی راسته دوز تمام کامپیوتری A8 یک بار دیگر به بقیه ثابت کرد که در صنعت دوخت پیشرو است و همیشه می تواند با استفاده از جدیدترین تکنولوژی بهترین دستگاه ها را روانه بازار کند، در ادامه مطلب به این موضوع می پردازیم که آیا راسته دوز جدید جک یعنی A8 برای خرید مناسب است یا نه؟؟ پس با من همراه باشید.

بررسی ویژگی خاص راسته دوز فول اتومات A8 برند جک

راسته دوزی که برند جک به تازگی به بازار ارائه کرده است مدل A8 می باشد که دارای یک ویژگی منحصر بفرد و خاص در بین تمام چرخ خیاطی های چینی می باشد، این راسته دوز هوشمند و حرفه ای به صورت کله خشک طراحی شده است یعنی اجزای قسمت پیشانی دستگاه بدون نیاز به روغن کار می کنند در نتیجه هنگام اجرای دوخت روغن نشت نمی کند و قسمت میل سوزن، پایه و پارچه کثیف نمی شود در ضمن کارتل روغن راسته دوز A8 به صورت بسته است تا روغن همیشه تمیز و سالم باشد و توسط پمپ قوی به اجزای دستگاه برسد که چرخ خیاطی کارکرد مطلوبی داشته باشد.

عملکرد پرقدرت، بی صدا و بدون لرزش در راسته دوز جدید jack

راسته دوز A8 کمپانی جک که جدیدترین چرخ خیاطی این برند است. دارای ابداع STEPMOTOR یا همان موتور پله ای است و زمانی که یک چرخ خیاطی این نوع موتور را داشته باشد می تواند با قدرت بیشتری کار کند و علاوه بر قدرت بیشتر فاقد صدا و لرزش نیز می شود. پس اگر در منزل کار می کنید و یا آرامش محیط کارگاه برایتان اهمیت دارد می توانید راسته دوز A8 جک را خریداری کنید.

فضای دوخت بیشتر و دوخت راحت پارچه هایی با عرض زیاد توسط راسته دوز A8جک

اگر شما دنبال یک راسته دوزی هستید که فضای دوخت بیشتری داشته باشد و بتوانید خیلی راحت کار را زیر پایه بچرخانید باید چرخ خیاطی A8 جک را بخرید. چون نسبت به راسته دوزهای دیگر طول تنه بلندتری به ابعاد 30.5 سانتی متر را دارد. در نتیجه می توانید لباس هایی مثل ژاکت را به آسانی بدوزید.

بررسی کاربرد میل سوزن بلند و تیتانیومی راسته دوز A8 جک

میل سوزن راسته دوز جدید جک یعنی مدل A8 مانند میل سوزن چرخ خیاطی های کله خشک ژاپنی بلند طراحی شده است. تا راحت تر تنظیم گردد. و جنسش هم تیتانیوم می باشد. که به هیچ وجه در حین کار داغ نشود. در نتیجه این نوع میل سوزن که در راسته دوز جدید jack به کار رفته نسبت به چرخ خیاطی های دیگر بازار بهتر است.

ویژگی بارز و مشابه چرخ خیاطی های A8 و A7 شرکت JACK

راسته دوزهای فول اتومات A8 و A7 برند جک هر دو برای کنترل حرکات کارپیش بر خود یک موتور مجزا دارند. که این موتور باعث شده است کاربر چرخ خیاطی به طور هوشمند حرکات خود را نسبت به جنس پارچه های مختلف در چهار حالت:

  • ظریف
  • ضخیم
  • معمولی
  • کشی

تنظیم کند تا برای دوخت پارچه های مختلف احتیاجی به تنظیمات مکانیکی نباشد. همچنین اگر در حین دوخت هم ضخامت پارچه تغییر کند کارپیش بر حرکت خود را هماهنگ می کند تا دوخت جا نیفتد، طول کوک تغییر نکند و دوخت ها به صورت استاندارد ایجاد گردند.

با جدیدترین راسته دوز تمام کامپیوتری جک مدل A8 حرفه ای نمادوزی کن

انواع دوخت راسته دوز

چرخ خیاطی فول اتوماتی که تازه وارد بازار شده است امکان نمادوزی دارد. شما می توانید تنها با زدن یک دکمه کوک های راسته را در 9 مدل مختلف بر روی پارچه اجرا کنید. تا اینکه بتوانید محصولاتی خاص را تولید نمایید. اگر مزون دوز هستید و یا کارهای تزئینی می دوزید این قابلیت خیلی به دردتان می خورد. همچنین کیفیت و جلوه محصولتان را چند برابر می کند.

صرفه جویی در زمان و مصرف نخ با سیستم نخ قطع کن اتومات

راسته دوز تمام کامپیوتری A8 برند جک نخ را به صورت اتومات توسط 2 تیغ متحرک می بُرد. در نتیجه نخ باقی مانده روی کار در حدی کوتاه است که هیچ نیازی با آرایش دوخت باقی نمی ماند. قطع نخ به صورت اتومات باعث می شود که راندمان کار افزایش یابد چون اپراتور وقت خود را به استفاده از قیچی سرنخ زن هدر نمی دهد و همچنین به دلیل بُریدن نخ در نزدیک ترین فاصله نسبت به صفحه مصرف نخ نیز به شدت کاهش میابد.

بررسی ویژگی های دیگر پنل هوشمند و سخنگوی چرخ خیاطی A8

راسته دوز فول اتومات جک مدل A8 بر روی بدنه خود یک پنل مشکی رنگ سخنگو دارد که این راهنمای صوتی کاربری دستگاه را آسان تر کرده است.  شما می توانید به راحتی با این پنل کار کنید و از امکانات حرفه ایش استفاده کنید. امکاناتی مثل پایه بلندکن خودکار که با فعال کردنش پایه دیتگاه به صورت اتومات بالا قرار می گیرد.

تعیین موقعیت سوزن به صورت بالا یا پایین، تنظیم سرعت دوخت در جهت کنترل بیشتر روی انجام کار، بست الیکی برای دوخت مارک و استحکام بخشیدن به برخی نقاط دوخت، دوخت پارامتری جهت مشخص کردن تعداد کوک معین در سِری دوزی، پس همانطور که مشخص است راسته دوز A8 دارای ویژگی های دیجیتالی زیادی می باشد و استفاده از نیروی مکانیکی در حین کار را به حداقل می رساند.

گارانتی محصول

چرخ خیاطی راسته دوز صنعتی جک دارای 12ماه گارانتی شرکتی است. در نتیجه خیال شما از بابت برد، دینام،ایرادات فنی و قطعات الکترونیکی راحت خواهد بود. چون اگر مشکلی پیش آید دستگاه به صورت رایگان تعمیر خواهد شد.

راسته دوز تمام کامپیوتری جک برای چه کسانی مناسب است؟؟؟

  • چرخی که بررسی کردیم برای اشخاصی که علاقه زیادی به تکنولوژی دارند و دوست دارند با دستگاه های دیجیتالی کار کنند و یا کسانی که می خواهند راندمان تولید را در کارگاه خود بالا ببرند مناسب و کاربردی است. چون همانطور که مطالعه کردید این راسته دوز پیشرفته امکانات بسیار خوب و کارآمدی را در اختیار اپراتور قرار می دهد. همچنین مزون دار ها و شخصی دوزانی که محصولاتی خاص می دوزند نیز می توانند به دلیل قابلیت نمادوزی از راسته دوز A8 جک بهترین بهره را ببرند. شما می توانید با این چرخ خیاطی انواع پارچه های ظریف تا نسبتا ضخیم را به خوبی و حرفه ای بدوزید.
راسته دوز صنعتی تمام کامپیوتری جکA8

نحوه مشاوره با کارشناسان با تجربه امیردوخت

شما عزیزان هر کجای ایران که باشید می توانید برای شروع کسب و کارتان از کارشناسان برجسته امیردوخت مشاوره بگیرید تا کار خود را با توجه به بودجه ای که دارید توسط بهترین ماشین آلات آغاز نمایید و به بهترین سود و نتیجه دست پیدا کنید، برای ارتباط نیز تنها کافیست تماس بگیرید چه به صورت تلفنی و چه به صورت تصویری، بعد از انتخاب نیز می توانید محصول مورد نظرتان را با بهترین قیمت از سایت امیردوخت سفارش بدهید تا کالای مورد نظر صحیح و سالم با بسته بندی ویژه برایتان ارسال گردد.

تماس تصویری و تلفنی با امیردوخت

بهترین فروشگاه اینترنتی و حضوری چرخ خیاطی و تجهیزات دوخت

امیردوخت یک فروشگاه بزرگ در غرب استان تهران می باشد که انواع چرخ خیاطی های خانگی و صنعتی اعم از: راسته دوز، سردوز، میاندوز، الیک، مادگی دوز، نمادوز،اتوهای صنعتی و انواع ماشین آلات برش را دارا است، امیردوخت می تواند با بیش از 25 سال سابقه به شما کمک کند تا خریدی درست و متناسب با کارتان داشته باشید.

نحوه سفارش از سایت AMIRDOOKHT

شما می توانید چرخ خیاطی های خانگی، صنعتی، تخصصی، اتو، میزمکش، قیچی برش و دیگر ماشین آلات دوخت را در سایت امیردوخت مشاهده کنید که هر یک به طور مفصل بررسی نیز شده اند. در مرحله بعد وقتی تصمیم گرفتید که می خواهید کدام محصول را سفارش دهید باید در سایت ثبت نام نمایید و کالا را به سبدخرید خود اضافه کنید، بعد از آن به درگاه پرداخت انتقال داده می شوید تا بتوانید به راحتی و از راهی کاملا مطمئن پرداخت را انجام دهید. حالا باید منتظر باشید تا سفارشتان در اسرع وقت برایتان ارسال گردد. در ضمن امیردوخت هیچوقت شما را تنها نمی گذارد و حتی بعد از خرید نیز همراه شماست تا اگر درمورد نحوه کار با دستگاه سوالی داشتید به خوبی شما را با آموزشی حرفه ای راهنمایی کنند.

نتیجه گیری

چرخ خیاطی های صنعتی و خانگی روز به روز در حال پیشرفته تر و بهینه تر شدن هستند تا مصرف کنندگان کم تر از نیروی مکانیکی خود استفاده کنند و اکثر مراحل دوخت به صورت دیجیتالی اجرا شود. یک سِری از هزینه های جانبی هم مثل مصرف نخ، انرژی و … کاهش یابد و خیلی خوبه که اگه قصد خرید چرخ دارید دستگاهی رو بخرید که به روز باشد.

برای اطلاعات بیشتر مقالات ما را دنبال کنید...