امیردوخت بزرگترین مرجع تخصصی ماشین آلات دوخت و برش کشور می باشد. مجموعه امیردوخت در بخش فروش چرخ خیاطی خانگی و صنعتی، اتو بخار، دیگ بخار، انواع قیچی برش و ماشین الات تخصصی دوخت نزدیک به 30 سال تجربه دارد. فروشگاه بزرگ امیردوخت در غرب استان تهران واقع شده است. ما در سال 1398 تصمیم گرفتیم فروش اینترنتی و همچنین آموزش استفاده از دستگاه ها را نیز آغاز کنیم تا بتوانید از سراسر کشور بهترین محصولات صنعت دوخت و خیاطی را تهیه کرده و با استفاده از ویدئوهای آموزشی ما خیلی راحت ازشان برای خیاطی استفاده کنید.

امیردوخت

امیردوخت

امیردوخت نمایندگی رسمی برندهای معتبری همچون: کاچیران، ژانومه، ژوکی، برادر، جک، زوجی، نان بنگ، جویتا، سان سیر، سان استار، اس جی جمسی، تیپیکال، کینگتکس، سیلتر، استرالوکس، باتیستلا، دایانگ، سیلور و… می باشد.

شما عزیزان می توانید برای خرید چرخ خیاطی، اتوبخار، قیچی برش،  دکمه دوز صنعتی، مادگی دوز، الیک زن، پل دوز، کشدوز، نواردوز، نمادوز، زیگزال فرش، راسته دوز، سردوز، میاندوز، ملزومات خیاطی مثل نخ، مانکن، پایه و به طور کلی هر تجهیزاتی که برای خیاطی نیاز دارید به فروشگاه امیردوخت اعتماد کنید.

چرا فروشگاه امیردوخت را انتخاب کنیم؟

  • امیردوخت نمایندگی رسمی برندهای معتبر بازار می باشد و قیمت مناسب را ارائه می دهد.
  • فروشگاه چرخ خیاطی امیردوخت بزرگترین و کامل ترین مرجع تخصصی ماشین آلات دوخت و نساجی است و می توانید تمامی اقلام مورد نیاز برای تجهیز کارگاه و مزون را تهیه کنید.
فروشگاه امیردوخت

فروشگاه امیردوخت

  • تیم تولید محتوای امیردوخت برای شما عزیزان ویدئوهای آموزشی نحوه استفاده از محصولات را آماده کرده است که بدون مشکل ازشان برای دوخت و دوز استفاده نمایید. آموزش هایی مثل: بستن میزو پایه چرخ خیاطی صنعتی، نخ کشی راسته دوز، سردوز و میاندوز، آموزش پنل راسته دوزهای کامپیوتری، نحوه تعویض روغن و…
  • فروشگاه حضوری و آنلاین فروش چرخ خیاطی امیردوخت شما را بعد از خرید تنها نمی گذارد و به صورت تماس تلفنی و تصویری پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهد بود.

آدرس خرید حضوری: دوستان عزیزی که در کرج و تهران به دنبال فروشگاه چرخ خیاطی معتبر هستند می توانند به فروشگاه امیردوخت مراجعه نمایند: شهریار، بلوارکارگر، ضلع شرقی زیرگذر جهاد.

فروشگاه امیردوخت

فروشگاه امیردوخت

مشاوره تخصصی و رایگان: اگر می خواهید برای راه اندازی کارگاه، مزون و خرید محصولات از مشاوره رایگان و تخصصی کارشناسان با تجربه ما بهره مند گردید با شماره های زیر تماس بگیرید: