معرفی و مقایسه

کدام چرخ خیاطی کاچیران بهتره؟ رز یا یاسمین؟

چرخ خیاطی رز یا یاسمین کاچیران

با توجه به تنوع چرخ خیاطی های خانگی که توسط برند پرافتخار کاچیران تولیده شده است خریداران با انبوهی از مدل ها رو به رو می شوند که امکان دارد موقع خرید چرخ خیاطی خانگی و گلدوزی دچار سردرگمی گردند. برند کاچیران با به کارگیری فناوری و آپشن های مختلف محصولات متفاوتی را به بازار عرضع کرده است. در مجله امیر دوخت به شما قدم به قدم درانتخاب چرخ خیاطی مناسب کمک می کنیم. اگر در بین انواع مدل های چرخ خیاطی کاچیران شک دارید که کدام یک برای شما مناسب است در این مطلب با ما همراه باشید تا دو دوسِری از چرخ خیاطی های پرفروش این برند را بررسی کنیم.

راهنمای خرید چرخ خیاطی کاچیران (رز بخریم یا یاسمین؟)

برای خرید چرخ خیاطی کاچیران، در اولین قدم باید هزینه ی مورد نظرتان را مشخص کنید و از مبلغ محصول به عنوان یک فیلتر استفاده نمایید تا انتخاب هایتان محدود تر شود. سطح، میزان و نوع بهره ای که قصد دارید از چرخ خیاطی ببرید را حتما مشخص کنید. به طور مثال شاید فقط یک چرخ خیاطی بخواهید که به وسیله اش گاهی اوقات مشکلات تعمیری لباس های اعضای خانواده را برطرف کنید. بنابراین اصلا لازم نیست یک ماشین دوخت پیشرفته با تعداد دوخت های بالا داشته باشید.

کدام چرخ خیاطی کاچیران بهتره؟ رز یا یاسمین؟

کدام چرخ خیاطی کاچیران بهتره؟ رز یا یاسمین؟

قیمت چرخ خیاطی :

چرخ خیاطی های کاچیران دارای مدل های مختلفی از ساده تا پیشرفته هستند. این محصولات دارای قیمت های متنوعی می باشند که می توانید متناسب با بودجه ی خود یکی را انتخاب کنید. در حال حاضر که این مطلب را برای شما عزیزان می نویسم قیمت چرخ خیاطی های کاچیران از 6.400 شروع  می شود.

سطح و میزان مهارت در خیاطی:

در قدم بعدی باید مشخص کنید که توحرفه ی خیاطی در چه سطحی هستید که از مرحله ی ابتدایی تا پیشرفته متفاوت است. برخی از افراد هیچ تجربه ای در زمینه ی خیاطی ندارند و فقط قصد برطرف کردن نیاز های اولیه خودشان در منزل را درند. به طور مثال کسی که قصد خرید چرخ خیاطی برای تحصیل در رشته طراحی دوخت را دارد با کسی که میخواهد فقط برای جهیزیه اش چرخ خیاطی تهیه کند متفاوت الست. چه در قیمت و چه در نوع کیفیت .پس مشخص کردن هدفتان از خرید چرخ خیاطی خانگی و گلدوزی امری بسیار مهم به شمار می آید.

نوع کاربرد چرخ خیاطی های خانگی کاچیران:

چرخ خیاطی های کاچیران مدل های مختلفی برای انواع کارکرد های مورد نظر کاربران دارند. به طور مثال برای  برخی از خانم ها وجود حاشیه دوزی یا همان گل دوزی در تعداد بالا اهمیت دارد و بعضا خانم هایی صرفا قدرت چرخ خیاطی برای پارچه های سنگین برایشان ارجع تر است .لازم است بدانید ساده ترین چرخ خیاطی های کاچیران متعلق به سِری رز هستند. ماشین دوخت های سِری نیولایف قدرت بالاتر و تعداد گلدوزی زیادی دارند. اگر هم یک چرخ خیاطی با کیفیت در تعداد دوخت های متوسط را می خواهید سری نیولایف را برای خرید انتخاب کنید.

مزایای خرید چرخ خیاطی کاچیران چیست؟

اولین سوالی که در ذهن خریداران چرخ خیاطی ایجاد می شود این است که کدام چرخ خیاطی کاچیران مناسب من هست؟

چرخ خیاطی های خانگی تولید شده در کاچیران، دارای ویژگی ها و مزایایی هستند که آنها را نسبت به سایر برند های تولید کننده ی چرخ خیاطی خانگی برتری می دهد:

کدام چرخ خیاطی کاچیران بهتره؟ رز یا یاسمین؟

کدام چرخ خیاطی کاچیران بهتره؟ رز یا یاسمین؟

1- آموزش:

شرکت کاچیران با اضافه کردن یک سی دی آموزشی و دفترچه ی راهنما با زبان فارسی به هر محصول، آموزش استفاده از چرخ خیاطی را برای کاربران تسهیل کرده است. ضمن اینکه همه ی نمایندگی های کاچیران در سراسر ایران موظف هستند به صورت رایگان نحوه ی استفاده از محصولات تولید شده ی کاچیران را به مشتریان آموزش بدهند.

2- قطعات یدکی:

یکی از نکاتی که خریدارای لوازم چرخ خیاطی خانگی بهش توجه می کنند قطعات یدکی موجود در بازار محصولات است. چون به مرور زمان چرخ خیاطی ها به لوازم یدکی نیاز پیدا می کنند. کاچیران با لوازم یدکی کاملا منطبق با محصول به مزیت چرخ خیاطی های خود اضافه کرده است. همچنین به واسطه اینکه تمامی قطعات توسط خود شرکت تولید می شود همیشه در دسترس و در بازار موجود می باشند .

3- تعمیرات:

با وجود گارانتی ضمیمه شده به محصول خریداری شده، می توانید به همه ی نمایندگی های موجود در سراسر کشور مراجعه کنید تا در سقف زمانی مشخص و تعداد دفعات تعیین شده به صورت رایگان از انواع خدمات سرویس چرخ خیاطی ، تعویض قطعات ثابت و متحرک و تعمیرات الکترونیکی چرخ خودتان استفاده کنید. یعنی حتی اگر چرخ خیاطی کاچیران را به صورت آنلاین از سایت امیردوخت(نمایندگی کاچیران در غرب استان تهران) سفارش دهید لازم نیست در صورت بروز مشکل آن را به امیردوخت بفرستید که بتوانید از گارانتی استفاده کنید. چرخ خیاطی را به همراه کارت گارانتی به هر نمایند گی که ببرید مشکلتان رفع می شود.

 

مقایسه ی چرخ خیاطی سری رز و یاسمین کاچیران:

کاچیران چهار سری متنوع چرخ خیاطی تولید کرده که دو سری رز و یاسمین خیلی پر فروش هستند و قرار است در ادامه مقاله چرخ خیاطی های رز را با یاسمین مقایسه کنیم.

طراحی:

چرخ خیاطی های سری رز دارای ظاهر و ساختمان بندی ساده تری نسبت به سری یاسمین هستند. همچنین سری رز کاچیران ظاهر زیباتر و شکیل تری دارد و گزینه ی پیشنهادی به افرادی است که به تازگی می خواهند خیاطی را شروع کنند یا در صدد خرید جهیزیه هستند. اگر می خواهید برای جهیزیه چرخ خیاطی بخرید این را بدانید که مدل های 330 نقره ای و طلایی کاچیران در این زمینه بسیار پر فروش هستند.

کارایی و گزینه ها:

وجود آپشن هایی مثل سوزن نخ کن اتومات، وجود جعبه محافظ و تعداد دوخت در چرخ خیاطی های رز و یاسمین برند kachiran موجب شده که افراد انتخاب های متفاوتی داشته باشند. شما می توانید اطلاعات دقیق محصولات را به طور کامل در سایت امیردوخت مطالعه فرمایید.

قیمت چرخ خیاطی های سری رز و یاسمین :

با وجود اینکه چرخ خیاطی سری رز کاچیران دارای طرح های گلدوزی متنوع ترو گزینه های مختلف بیشتری هستند اما چرخ خیاطی سری یاسمین با بهره گیری از تکنولوژی، طراحی و ساخت شرکت ژانومه دارای کیفیت بالاتری نسبت به چرخ خیاطی سری رز می باشند و مسلما قیمت بالاتری هم دارند. دوستان عزیزی که قصد خیاطی به صورت همیشگی و با کیفیت بالا را دارند سری رز را برای خرید انتخاب نمی کنند و با کمی هزینه بیشتر چرخ خیاطی هایی مثل 393،392،501 و… از سری یاسمین را می خرند چون دارای کیفیت بالایی در دوخت هستند. سِری رز برای جهیزیه و داشتن یک چرخ خیاطی برای مصارف جزئی مناسب و کاربردی به حساب می آید.

کدام چرخ خیاطی کاچیران بهتره؟ رز یا یاسمین؟

کدام چرخ خیاطی کاچیران بهتره؟ رز یا یاسمین؟

 

نتیجه گیری

مسلمه با توجه به اطلاعاتی که به صورت کلی در مطالب بالا ارائه کردیم، قصد دارید بدونید در نهایت کدام مدل کاچیران از بین دو سری رز و یاسمین برای شما شایسته تراست؟

در صورتی که کیفیت محصول مورد نظر برای شما از اهمیت بالایی برخورداراست ما به شما سری یاسمین را معرفی می کنیم اما اگر قیمت و گزینه های مختلف محصول برای شما در اولویته سری رز بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

توصیه مهم: چرخ خیاطی های کاچیران را حتما از نمایندگی ها بخرید!

امیدواریم بعد از ارائه ی موارد بالا برای خرید و بررسی دو سری رز و یاسمین کاچیران بتونید انتخاب درخوری داشته باشید تا از خیاطی لذت ببرید. پیشنهاد مجله امیر دوخت به شما اینه که برای بهره مندی از خدمات کاچیران مثل آموزش رایگان و سرویس محصول و قیمت منصفانه چرخ خیاطی مورد نظرتان را حتما از نمایندگی های متعددی که در سراسر ایران وجود دارند تهیه کنید. می توانید انواع چرخ خیاطی خانگی این برند را با خیال راحت به امیردوخت سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *