مقاله

برای شروع خیاطی چه چرخ خیاطی و وسایلی بخریم؟!

شروع خیاطی

برای شروع خیاطی چه چرخ خیاطی و وسایلی بخریم؟!

خیاطی یکی از هنرهای بسیار شیرینی است که اگر به درستی به کار گرفته شود موجب درآمد خوبی می گردد. اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که به خیاطی علاقه دارید بهتر است همین الان برای یادگیری این حرفه اقدام نمایید.

اگر نگران این هستید که باید با چه چرخ خیاطی و تجهیزاتی کار را شروع کنید تا بتوانید برای خود کسب درآمد داشته باشید. این مطلب را تا انتها بخوانید که قرار است کلی محصول خوب را معرفی کنیم. در ابتدای مقاله خرید چرخ خیاطی و تجهیزات دوخت با هزینه کم را بررسی خواهیم کرد. سپس در ادامه مقاله چرخ خیاطی های حرفه ای تر را معرفی خواهیم نمود.

معرفی چرخ خیاطی های با کیفیت برای شروع کار

چرخ خانگی و گلدوزی

به جرئت می توان گفت مناسب ترین چرخ خیاطی هایی که می توانید برای شروع کار خود انتخاب کنید چرخ خیاطی های استوک ژانومه ژاپن هستند که بهترینشان مدل 802 می باشد و اگر می خواهید پول کم تری برای خریدچرخ خیاطی هزینه کنید اما ماشین دوخت ژاپنی بخرید مدل های 672، 680 و 811 هم بسیار باکیفیت و کاربردی هستند.

چرخ خیاطی هایی که نام برده شد دارای قطعات فلزی و ژاپنی هستند. به همین دلیل باید از یک فروشگاه معتبر خرید کنید تا مطمئن باشید قطعات اصل هستند و تعویض نشده اند. همچنین گارانتی نیز داشته باشند. و اما اگر باز هم دنبال چرخ خیاطی هستید که از قیمت مناسب تری برخوردار بوده و همچنین آکبند نیز باشد چرخ خیاطی های سری نیولایف برند کاچیران فوق العاده هستند.

با این چرخ خیاطی ها علاوه بر دوخت ساده ، مستقیم ،

  • ساده
  • مستقیم

گلدوزی را نیز با طرح های مختلف انجام دهید. همچنین با نصب پایه های مختلف بر روی چرخ خیاطی می توانید کارهایی مثل:

  • سردوزی
  • رفو
  • پس دوزی و…

را انجام دهید. اگر مایل هستید کارتان تمیزتر دوخته شود، ما به شما پیشنهاد می‌دهیم با مبلغ جزئی یک سردوز 3نخ پروانه هم تهیه کنید تا بی نقص خیاطی کنید.

بررسی بهترین قیچی برای برش پارچه

قیچی مچی

شما می توانید هنگام برش پارچه های مختلف از قیچی های دستی که در همه خانه ها هست کمک بگیرید که استفاده از این مدل قیچی ها خسته کننده می باشد و همچنین موجب کاهش کیفیت کار می شوند چون هنگام بُریدن لبه پارچه را پله پله می کنند، پیشنهاد امیردوخت به شما این است که از قیچی های برقی یا به اصطلاح مچی استفاده نمایید که این قیچی ها هم سبک هستند و هم باعث انجام کار در سرعت و کیفیت بالا می گردند.

کدام اتو برای شخصی دوزی و شروع خیاطی مناسب است؟!

شروع خیاطی

قطعا شمایی که دارید این مطلب را می خوانید کسی هستید که قرار است با اعتماد به نفس بالا و بهترین عملکرد لباس هایی شکیل و زیبا بدوزید اما این نکته را بدانید که برای ایستایی خوب لباس و همچنین مشخص شدن کیفیت دوختی که انجام دادید باید مرحله اتوکشی را بی نقص انجام دهید بهترین اتومخزن دار قیمت مناسبی که می توان معرفی کرد اتوهای ایرانی برند ماکان هستند که از قیمت و کیفیت خوبی برخوردار هستند اما اگر می توانید بیشتر هزینه کنید و قصد خرید اتوی بهتری دارید ادامه مطلب را بخوانید.

شروع فعالیت خیاطی به صورت حرفه ای

اگر قصد راه اندازی مزون را دارید یا می خواهید شخصی دوزی را به طور حرفه ای تر با کیفیت مطلوب تر انجام دهید باید از چرخ خیاطی های صنعتی استفاده کنید این چرخ ها عمل دوخت را به طور تخصصی انجام می دهند. که اصلی ترین چرخ خیاطی برای هر شخصی راسته دوز می باشد.

شما می توانید با توجه به مبلغی که دارید از بین راسته دوزهای: ساده، نیمه کامپیوتری، کامپیوتری و تمام کامپیوتری یکی را برای خرید انتخاب نمایید.

اما پیشنهاد امیردوخت به شما عزیزان راسته دوزهایی مثل:

A4F، A7،A8 برند jack، D7 نان بنگ و 8100 کمپانی زوجی هست که فول اتومات هستند و قابلیت نمادوزی را هم دارند. یعنی می توانید با این چرخ هایی که نام برده شد دوخت راسته را در 9 طرح مختلف داشته باشید و محصولاتی خاص را تولید نمایید. در مرحله بعد برای داشتن دوخت هایی تمیز و بی نقص به سردوز صنعتی نیز احتیاج دارید. تا برخی از قسمت های لباس را با پاکدوزی و اجرای کوک های با کیفیت بدوزید.

بهترین اتوهای صنعتی بازار را  برای شروع خیاطی در مطلب زیر بشناسید!!

از بین تمام اتوهای موجود در بازار اتومخزن دار برند سیلتر بیشترین فروش را دارد، چون کیفیت این محصول به همه کسانی که در صنعت دوخت فعال هستند ثابت شده است. زمانی که این اتو را می خرند خیالشان از بابت کیفیت و کارایی راحت می باشد. اما امیردوخت برای افرادی که می خواهند خیاطی را با بهترین دستگاه ها و تجهیزات شروع کنند یک پیشنهاد ویژه دارد. اتومخزن دار برند استرلوکس ایتالیا، این اتو طول عمر طولانی و کیفیت بسیار خوبی دارد. در نتیجه عمل اتوکشی هر نوع پارچه ای را به خوبی انجام می دهد.

در ضمن اگر به دنبال کیفیت بهتری در مرحله اتو کردن هستید می توانید میزمکش نیز تهیه نمایید که برای مزون داران و شخصی دوزها میزمکش های قایقی مناسب و کارآمد هست، این میز هم روند انجام کار را سریع تر می کند هم کیفیت را بالاتر می برد بنابراین اگر امکان خریدش را دارید حتما یک میزمکش نیز تهیه نمایید.

بهترین فروشگاه خرید چرخ خیاطی و تجهیزات دوخت

استرلوکس

شما می توانید تمامی محصولاتی که نام برده شد را از فروشگاه امیردوخت که بزرگ ترین مرجع تخصصی در این حوضه است تهیه فرمایید، برای خرید می توانید به صورت حضوری به آدرس : تهران، شهریار، تقاطع جهاد، فروشگاه امیر مراجعه نمایید همچنین می توانید خیلی راحت هر کجای ایران که هستید با گوشی توی دستتون امیردوخت را در گوگل سرچ کنید و وارد سایت بشید، حالا به تمام دستگاه ها با عکس و بررسی کامل دسترسی دارید و این امکان را دارید که با هم مقایسه شان کنید و در آخر محصول مورد نظرتان را سفارش دهید تا برایتان ارسال گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *