مقاله

بهترین و پرفروش ترین برند چرخ خیاطی های صنعتی بازار

در این مطلب از امیردوخت می خواهیم به معرفی بهترین چرخ خیاطی صنعتی، بهترین مارک چرخ خیاطی صنعتی، بهترین مارک چرخ خیاطی صنعتی راسته دوز و پرفروش ترین چرخ راسته دوز بپردازیم. اگر سری به فروشگاه ها یا مراکز فروش ماشین آلات دوخت از جمله چرخ خیاطی های صنعتی بزنید متوجه تنوع بالای این دستگاه خواهید شد، که این امر موجب سردرگمی اکثر خریداران در هنگام خرید چرخ خیاطی های صنعتی گشته است. تا همین امروز برند های جذابی در حوزه ماشین آلات صنعتی وارد بازار شده است و سعی در گرفتن تجارب مارک های پیشین و آوردن تکنولوژی های به روز، داخل این صنعت هستند. بهترین برند چرخ خیاطی صنعتی کدام است؟! برای پاسخ به این سوال در ادامه همراه ما باشید.

بهترین برند چرخ خیاطی صنعتی

بهترین برند چرخ خیاطی صنعتی

هر روز شاهده دیدن رقابت ها و پیشی گرفتن شرکت های نوخاسته با یکدیگر و همچنین با برند های اسبق نیز هستیم که نتیجه این کشمکش ها بالا رفتن سطح چشمگیر کیفی و کمی محصولات شده است.

معرفی بهترین و پرفروش ترین برند چرخ خیاطی های صنعتی بازار

تیم محتوای امیر دوخت با در نظر گرفتن فروش سالیانه بازار و انجام تحقیقات میدانی میان مصرف کنندگان و فروشندگان این حوزه ،مقاله ایی را گردآوری کرده است تا کمکی شایان در جهت خریدبهترین برند چرخ خیاطی های صنعتی به مشتریان به عمل آورده باشد .

چرخ خیاطی های صنعتی برند جک ( JACK SEWING MACHINE NO1 )

شرکت جک همواره در طی سال های متمادی رهبر بی چون و چرای این صنعت بوده و هست. هر ساله محصولات جدیدی مانند: راسته دوز، سردوز، میاندوز، دکمه دوز، نمادوز، مادگی دوز، بطر، دوپایه، ماشین برش، فیوزینگ، طاقه پهن کن و… را تولید و عرضه می نماید. دستگاه های زیر از جمله پرفروشان بازار ایران هستند که به طور مختصر به بیان ویژگی های آن ها می پردازیم :

پر فروش ترین راسته دوزهای برند جک سِری F  هستند مثل: F4، F12 و… که این چرخ خیاطی ها به دلیل قیمت مناسب، بدون صدا و لرزش بودن، قابلیت تنظیم سرعت دوخت و موقعیت سوزن طرفداران زیادی دارند.

از بین راسته دوزهای کامپیوتری نیز چرخ خیاطی A4E بسیار پر فروش بود اما این چرخ دیگر تولید نمی شود و راسته دوز A4F جایش را گرفته و خیلی پر فروش است. از آپشن های این چرخ می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • نخ قطع کن و پایه بلندکن اتومات
  • بست الیکی
  • سرقائمی زن خودکار
  • تنظیم گام دوخت دیجیتالی
  • قابلیت اجرای دوخت نما
  • امکان تنظیم برنامه دوخت
  • دارای سیستم موتور پله ای

در حال حاضر که این مطلب را برای شما می نویسم یک راسته دوز جدید نیز وارد بازار شده است. A5E-AMH این چرخ هم ظریف دوز است هم ضخیم دوز و به جرئت می توان گفت که این محصول یکی از پر فروش ترین ها خواهد شد.

بهترین چرخ صنعتی راسته دوز

بهترین چرخ صنعتی راسته دوز

از بین سردوزها نیز مدل E4S به دلیل دینام سرخود بودن، قیمت مناسب و داشتن اهرم تنظیم ارتفاع کارپیشبر طرفداران زیادی دارد. از بین سردوزهای کامپیوتری نیز مدل C4 در بازار جا افتاده و مشتریان خاص خود را دارا می باشد.

سردوز دوز تمام کامپیوتری جک مدل C5

میاندوز تمام کامپیوتری جک مدل K4-UT

  • مجهز به سیستم سرنخ زن اتومات
  • تنظیم ارتفاع پایه تا 6.2 میلی متر
  • پایه بلند کن اتوماتیک
  • طول دوخت 4 میلی متر
  • دینام سرخود

چرخ خیاطی صنعتی برند نان بنگ ( NANBANG SEWING MACHINE)

کارخانجات نان بنگ در سال 2011 تاسیس شد ، برند نان بنگ متشکلی از مجموعه شرکت های علمی فناوری تحقیق و توسعه ، ساخت و پردازش ، نقاشی مونتاژ ، تولید قطعات یدکی و… فعالیت می کند .

شعار این برند ” به دنبال توسعه با علم و فن‌آوری و زنده ماندن با کیفیت ” است که همواره سر لوحه و مشخصه اصلی کارشان استفاده از تجارب برند های درخشان اسبق و تلفیق آن ها با دانش و فناوری روز دنیاست.

بهترین چرخ خیاطی راسته دوز

بهترین چرخ خیاطی راسته دوز

راسته دوز فول اتومات مدل D5 نان بنگ (Nanbang computerized lockstitch D5)

سردوز تمام کامپیوتری مدل 8S نان بنگ (  NANBANG overlock computerized 8S)

میاندوز فول اتومات مدل K8A نان بنگ (Nanbang interlock computerized K8S)

چرخ خیاطی صنعتی برند زوجی ( ZOJE SEWING MACHINE)

یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان صنعت ماشین آلات دوخت برند زوجی می باشد که ویژگی منحصر به فرد این شرکت پیشتاز بودن در زمینه طراحی و تکنولوژی است. شعار این برند از سال 1999 ” اول کیفیت برتر ” بوده و تا هم اکنون نیز ادامه داشته است . زوجی جزء برندهایی به حساب می آید که در ایران خدمات پس از فروش خیلی خوبی ارائه می دهد و محصولاتش را گارانتی می کند. وقتی شما چرخ خیاطی زوجی می خرید خیالتان از بابت تامین قطعات نیز راحت است.

شرکت ZOJE برندی پر افتخار است که محصولاتش از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند این برند انواع چرخ خیاطی صنعتی راسته دوز، میاندوز، سردوز، الیک، دکمه زن، مادگی زن، نمادوز و… را تولید کرده و به سراسر جهان صادر می کند. 

راسته دوز تمام  اتومات مدل A8100-D4-W برند زوجی ( ZOJE AUTOMATICFUNCTIONS LOCKSTICH

راسته دوز زوجی مدل A8100D4W یکی از محبوب ترین راسته دوزهای صنعتی بازار هست. افرادی که این محصول را دارند از عملکردش بسیار راضی هستند. چرخ خیاطی A8100-D4-W فول اتومات می باشد و اپراتور هنگام کار کردن با این محصول خستگی کم تری احساس می کند چون راسته دوز 8100 دارای آپشن های زیادی است که همگی بر روی سرعت و کیفیت دوخت تاثیرگذار هستند. این ویژگی ها شامل موارد زیر می باشند:

  1. پایه بلند کن و سرنخ زن اتومات که با پشت پا زدن روی پدال عمل می کنند.
  2. تنظیم طول کوک از 0.1 تا 5 میلی متر به صورت دیجیتالی.
  3. اجرای دوخت نما در 9 مدل متفاوت.
  4. اجرای کوک های رفت و برگشتی ابتدا و انتهای دوخت به صورت اتومات.
  5. نگهدارنده نخ که نخ اضافه را زیر پارچه جمع می کند تا روی دوخت نمای زیبایی داشته باشد.
  6. بست الیکی که دوختی شبیه سرقائمی اجرا می کند و برای دوخت مارک پارچه ای روی لباس و دوخت پل کمر کاربرد دارد.
  7. سیستم روغن رسانی A8100-D4-W به صورت کارتل بسته می باشد و هیچگونه گرد و غباری به روغن راه پیدا نمی کند.
بهترین چرخ خیاطی راسته دوز

بهترین چرخ خیاطی راسته دوز

پر فروش ترین سردوز زوجی کدام مدل است؟

سردوز های برند زوجی در مدل های مختلفی مثل 9000 و 9500 در بازار حضور دارند که B9500 به دلیل داشتن موتور سوپرجت و پر قدرت به شهرت و فروش خوبی دست پیدا کرد. راسته دوزهای B9500 در دو مدل دینام سرخود ساده که فقط آپشن تنظیم سرعت دوخت، موقعیت سوزن و شروع آهسته دارد و همچنین در مدل فول اتومات که قابلیت اجرای دوخت بدون پدال( دوخت هوشمند)، نخ قطع کن و پایه بلند کن اتوماتیک را دارا می باشد تولید شده اند. افراد نسبت به بودجه ای که دارند یکی از این دو مدل را تهیه می کنند.

سردوز کامپیوتری مدل 9500E زوجی (ZOJE INTEGRATED OVER LOCK 950E)

در مطلب بالا به طور خلاصه پرداختیم به پرفروش ترین  برند های بازار ایران در حوزه چرخ خیاطی های صنعتی ، و پیشرو ترین محصولاتشان را هم نمایش دادیم . تمامی برند های فوق از قیمت مناسب و کیفیت بالا برخودارند که لقب پرفروش ترین را کسب کرده اند اما برند هایی نیز وجود دارند که با وجود قدمت و سابقه درخشانی که دارند از قیمت و کیفیت فوق العاده ایی برخوردارند که به طور خلاصه به آن ها اشاره ایی خواهیم داشت .

معرفی بهترین چرخ خیاطی

در مطلب بالا به طور خلاصه پرداختیم به پرفروش ترین  برند های بازار ایران در حوزه چرخ خیاطی های صنعتی، و پیشرو ترین محصولاتشان را هم نمایش دادیم. تمامی برند های فوق از قیمت مناسب و کیفیت بالا برخودارند که لقب پرفروش ترین را کسب کرده اند اما برند هایی نیز وجود دارند که با وجود قدمت و سابقه درخشانی که دارند از قیمت و کیفیت فوق العاده ایی برخوردارند که به طور خلاصه به آن ها اشاره ایی خواهیم داشت.از سال 1870 که اولین چرخ خیاطی، پس از انقلاب صنعتی اختراع شد تا به امروز کشور های مختلفی میزبان تولید کنندگان ماشین های دوخت بودند؛ آلمان، فرانسه، تایوان، ژاپن، چین و… از جمله آن ها هستند که باتوجه به استاندارد ها و مصرف کنندگان درجه کیفیتشان فرق میکرد .

اگر از یک خیاط یا دوزنده کهنسال بپرسید که بهترین برند چرخ خیاطی صنعتی چیست قطعا با یکی از نام های زیر مواجه می شوید :

  • چرخ خیاطی صنعتی برند ژوکی
  • چرخ خیاطی صنعتی برند برادر
  • چرخ خیاطی صنعتی برند میتسوبیشی
  • چرخ خیاطی صنعتی برند کانزا و ریمولدی و…

حال ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که این شرکت های والا مقام پر قدمت چرا جزو لیست بهترین چرخ خیاطی و پرفروش ترین  محصولات بازار ایران نیستند که باید در جواب بگوییم علت فقط و فقط تفاوت قیمت فاحشی است که میان این دو رده وجود دارد. تفاوتی که گاها به دو یا حتی سه برابر می رسد و در 98% مواقع مصرف کننده بودجه آن را ندارد یا حتی اگر هم توانایی پرداخت را داشته باشد ترجیح می دهد بر روی عوامل دیگر دوخت مانند پارچه، تعداد کارکنان، مکان و…سرمایه گذاری نمایند  و اینکه شرکت های چینی در ایران خدمات پس از فروش بهتری ارائه می دهند.


امیر دوخت

و در آخر باید بگوییم تمامی برند های فوق دارای درجه کیفی مناسب و استانداردهای جهانی هستند اینکه کدام را برای خرید انتخاب نمایید کاملا بستگی به بودجه و سطح کیفی و کمی نیاز شما دارد .

3 نظر در “بهترین و پرفروش ترین برند چرخ خیاطی های صنعتی بازار

  1. Roni گفت:

    خیلی عالی ممنون از شما برای تهیه این متن.

    1. زهرا امینی گفت:

      ممنون از اینکه وقت گذاشتید و مطلب رو دیدید.

    2. زهرا امینی گفت:

      ممنون از همراهی شما دوست عزیز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *