آموزش, تعمیرات و سرویس

رفع ارور 1 چرخ خیاطی صنعتی راسته دوز دینام سرخود جک (EROR 1)+ویدئو

رفع ارور 1 چرخ خیاطی صنعتی راسته دوز دینام سرخود جک (EROR 1)+ویدئو

رفع ارور 1 چرخ خیاطی صنعتی راسته دوز دینام سرخود جک (EROR 1) را در این مطلب امیردوخت حرفه ای بیاموزید! یکی از عمده ترین مشکلات راسته دوزهای صنعتی قفل کردن چرخ خیاطی می باشد. زمانی که راسته دوز قفل می کند یعنی دچار ارور 1 شده است و شما عزیزان با خواندن این مطلب و دیدن ویدئو می توانید به طور کامل مشکل را برطرف کنید.

نوآوری جدیدی که چرخ خیاطی های صنعتی دینام سرخود ( سرو موتور ) دارند این است که وقتی چرخ دچار مشکلی می شود داخل پنل اخطار ( EROR ) نمایان می گردد که از معروف ترین آنها ارور 01 است.
برند محبوب جک نیز از این قائله مستثنی نیست و تمامی محصولاتش اعم از ( راسته دوز، سردوز، میاندوز، مادگی دوز، دکمه دوز و … ) این تکنولوژی را دارند. درواقع تمام راسته دوزهای دینام دسرخود برندهای مختلف مثل زوجی، سان سیر، جویتا و… که بر روی بدنه خود پنل دارد ارور ها و مشکلات چرخ را نشان می دهند تا اپراتور بتواند در اسرع وقت ایراد را بر طرف کند.

آموزش تعمیر ارور 1 چرخ خیاطی صنعتی راسته دوز جک

در این مطلب از مجله امیر دوخت قصد داریم تعمیر ارور eror 1 راسته دوزهای دینام سرخود جک را به شما عزیزان آموزش دهیم.

این ویدئو مناسب افرادی است که چرخشان مشکل ارور 01 پیدا می کند. فرقی ندارد راسته دوز شما چه برندی باشد هر زمان چرخ شما دچار ارور 1 شد می توانید از این راه حل ها استفاده نمایید. حتی اگر جزء افرادی هستید که قصد دارید در آینده راسته دوز بخرید حتما این ویدئو را ببینید چون به دردتان خواهد خورد.

زمانی که با چرخ راسته دوز به مشکل برخوردید یعنی وقتی که توپی از حرکت می ایستد و به اصطلاح قفل می کند همانموقع ارور 1 روی پنل نمایش داده می شود و شما می توانید به جای زنگ زدن به تکنسین خودتان مشکل را برطرف سازید.

بدون مراجعه به تعمیرگاه و صرف هزینه با دیدن این ویدئو فقط در چند دقیقه راسته دوز خودتون رو تعمیر کنید.

متن ویدئو رفع EROR 1 راسته دوز دینام سرخود جک

متن ویدئو رفع EROR 1 راسته دوز دینام سرخود شامل موارد زیر می باشد:

  1. در مرحله اول سوزن را با استفاده از پیچ گوشتی باز می کنیم؛ اما اگر سوزن داخل پارچه گیر کرده بود به سوزن کاری نداریم و فقط چرخ را بلند می کنیم.
  2. ماکو را از جای مخصوصش بیرون می آوریم تا بتوانیم نخی که گیر کرده است را خارج کنیم.
  3. ماهک یا کمپلت گیر را بیرون می آوریم. فقط باید خاطرمان باشد که ماهک به کجا وصل شده است و برآمدگیش به چه صورت کمپلت را نگه داشته است که زمان بستن به مشکل برنخوریم.
  4. نخی که داخل کمپلت گیر کرده را برمی داریم.
  5. ماهک را مثل اولش سره جایش قرار می دهیم.

شما عزیزان می توانید باتوجه به توضیحات ارائه شده مشکل ارور 1 یا همان قفل کردن چرخ خیاطی راسته دوز را بر طرف کنید. اگر سوال دیگه ای دارید و به محتوای آموزشی دیگری نیاز دارید حتما در بخش دیدگاه به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *