معرفی و مقایسه

میاندوزهای تمام اتومات تیغ دار نان بنگ

میاندوز صنعتی

میاندوزهای تمام اتومات تیغ دار نان بنگ، چرخ هایی نوین در صنعت دوخت و نساجی

میاندوزهای تیغ دار:شرکت نان بنگ به عنوان برندی تازه تاسیس در کشور چین با تولید چرخ خیاطی و ماشین آلات دوخت با کیفیت به خوبی نام خود را در ذهن ها ثبت کرده است، در حال حاضر NANBANG میاندوزهایی را به بازار ارائه داده است که بسیار خاص هستند این میاندوزها تیغ آرایش هم دارند و هرکدام به طور تخصصی عمل دوخت را انجام می دهند، در ادامه مطلب با من همراه باشید تا با هر یک از این میاندوزهای ویژه آشنا بشیم.

نحوه اجرای دوخت با میاندوز اتومات تیغ راست جدید بازار به چه صورت است؟!

چرخ خیاطی میاندوز صنعتی787T نان بنگ دارای یک تیغ در سمت راستش می باشد که این تیغ قسمت اضافی پارچه را به صورت صاف و منظم برش می دهد تا پارچه آرایش گردد و برای اتصال نوار، کش ، تور … آماده شود، میاندوز کامپیوتری فوق، به دلیل داشتن غلتک می تواند به خوبی انواع نوار و کش را بر لبه لباس زیر و لباس بچه گانه دوخت بزند بنابراین اگر می خواهید به طور تخصصی و حرفه ای به فعالیت بپردازید و محصولاتی بدون نقص و بدون نیاز به آرایش مجدد تولید کنید باید کارگاهتان به وسیله میاندوز تیغ دار تجهیز گردد.

میاندوز تیغ دارنحوه اجرای  دوخت میاندوز اتومات تیغ چپ  NB-787T به چه صورت می باشد ؟!

میاندوز هایی که  دارای تیغ هستند نسبت به میاندوزهای ساده دوخت تمیزتری را به دوزنده ارائه می دهند که همین چرخ های تیغ دار در دو نوع:

  1. تیغ راست
  2. تیغ چپ

وجود دارند که میاندوز 787T تیغ چپ برای دوخت دمپا و لبه تیشرت کاربرد دارد بدین صورت که لبه پارچه را در اندازه های متفاوت تا می کند و در مرحله بعد اضافه پارچه را توسط تیغ برنده ای که دارد برش می دهد در اخر نیز روی پارچه 2 دوخت موازی و در زیر کار کوک های هفت و هشت اجرا می شود تا کار از استحکام خوبی برخوردار گردد.

بررسی تفاوت میاندوزهای معمولی با میاندوزهای تیغ دار

چرخ های صنعتی میاندوز صرفا دوخت را اجرا می کنند. مثل میاندوز تیغ چپ قابلیت تا کردن و برش دادن قسمت اضافی پارچه را ندارند. در نتیجه اجرای دوخت میاندوزی با ماشین دوخت های تیغ دار تمیز تر، یکدست تر و صاف تر می باشد. همچنین با تهیه چرخ NB-787T نیازی به یک نیروی کار برای آرایش پارچه نمی باشد. در نتیجه هزینه کارگاه ها در عین بالا رفتن کیفیت کاهش می یابد. یکی دیگر از مزیت های شگفت انگیز میاندوزهای 787T این است که حتما نیاز نیست میاندوزی را به طور حرفه ای بلد باشید حتی اگر مبتدی نیز باشید می توانید با این چرخ خیاطی ها کار را به بهترین روش انجام دهید چون تیغ دارند و همین موضوع از انحراف در دوخت جلوگیری می کند.

وجود سیستم مکش در میاندوزهای کاتر دار NB-787T-364 مدل های L600 و R600 چه مزیتی را به دنبال دارد؟

میاندوزهای کامپیوتری برند نان بنگ مجهز به سیستم مکش می باشند. البته نکته جالب اینجاست که هیچ نیازی به پمپ باد نیست. دستگاه برای انجام مکش  دارای یک موتور مجزا هست. مانند یک جارو برقی پارچه و نخ بریده شده را به درون سطل هدایت می کند. این کار باعث می‌شود تا سطح میز همیشه تمیز باشد. می توان به راحتی با جدا کردن سطل سیستم مکش را غیر فعال نمود.

چه چیزی میاندوز تیغ راست 787T نان بنگ را به یک چرخ کامپیوتری تبدیل کرده است؟!

پنل میاندوز تیغ دار

میاندوز صنعتی جدید شرکت NANBANG  به دلیل داشتن یک پنل دیجیتالی مجهز به سیستم سرنخ زن اتومات، پایه بلند کن خودکار و قابلیت دادن پارامتر می باشد همین قابلیت ها دستگاه را به یک ماشین دوخت فول اتومات مبدل ساخته است که موجب افزایش سرعت کار و ایجاد شرایط مطلوب تری برای اپراتور می گردند. قابلیت های اجرایی از طریق پنل دستگاه عبارتند از:

  • کنترل سرعت دوخت: اپراتور می تواند با توجه به نوع و جنس پارچه از سرعت استاندارد استفاده کند.
  • شروع آهسته: برای دوخت دقیق و بدون انحراف می توان از قابلیت شروع آهسته استفاده کرد تا کوک های اولیه با سرعت کم تری اجرا شوند.
  • سرنخ زن اتومات: کاربر با فعال کردن گزینه سر نخ زن از روی پنل و حرکت معکوس بر روی پدال موجب قطع نخ می شود که همین امر موجب افزایش سرعت عمل و همچنین کاهش چشم گیر مصرف نخ می گردد.
  • پایه بلند کن اتومات: در میاندوزهای تیغ دار نان بنگ برای بلند کردن پایه به زانویی هیچ نیازی نیست چون چرخ به صورت هوشمند ساخته شده است و پایه می تواند به صورت خودکار بالا قرار گیرد تا هم سرعت کار بیشتر شود هم دوزنده خستگی کم تری احساس کند.
  • امکان مشخص کردن تعداد سوزن: دوزنده می تواند در هنگام استفاده از میاندوزهای کاتردار تعداد کوک های مشخصی را بر روی پنل تعریف کند تا چرخ فقط همان تعداد را دوخت بزند.
  • چراغ LED: روشن و خاموش کردن چراغ LED در جهت افزایش دید و جلوگیری از خستگی چشم از طریق پنل هوشمند دستگاه امکان پذیر است.

نتیجه گیری از بررسی محصول جدید بازار در صنعت دوخت و نساجی

چرخ صنعتی که بررسی شد به دلیل تیغی که در بر دارد به یک میاندوز خاص و حرفه ای تبدیل گشته است. با تکنولوژی پیشرفته ای  که دارد از قیمت نسبتا بالایی نیز برخوردار است.  برای کسانی که قصد تولید محصولات با کیفیت و بی نقص را دارند کاملا مناسب و حتی ضروری می باشد. میاندوز تیغ راست NANBANG به دلیل هماهنگی بسیار بالا در بین قطعات دارای عملکرد فوق العاده مطلوبی است که آن را از دیگر میاندوز های بازار متمایز می کند .

مزایای خرید این محصولات حرفه ای از فروشگاه امیردوخت

گارانتی میاندوز

محصولات بی نقص نان بنگ که امیردوخت به قدری از کیفیتشان مطمئن است که برایشان 24ماه گارانتی در نظر می گیرد.

فروشگاه امیردوخت به عنوان بزرگترین مرجع تخصصی فروش چرخ خیاطی و تمامی ماشین آلات دوخت و برش از برندهای معتبری همچون:

  • جک
  • زوجی
  • نان بنگ
  • دایانگ
  • ژوکی
  • سیلتر
  • کاچیران
  • ژانومه

بهترین خدمات پس از فروش را در اختیار خریداران قرار می دهد.

به طور مثال اگر افراد کارکردن با دستگاه را بلد نباشند برایشان ویدئو آموزشی ارسال میکند. یا با برقراری تماس تصویری سوالات را بر طرف می سازد.شما با خرید از فروشگاه امیردوخت خیالتان از بابت همه چیز راحت می شود.

تماس تصویری و تلفنی با امیردوخت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *