تعمیرات و سرویس

نمایندگی چرخ خیاطی جک در شهریار

نمایندگی چرخ خیاطی جک در شهریار

امیردوخت تنها نمایندگی چرخ خیاطی جک در شهریار است که شما می توانید به صورت آنلاین یا حضوری تمامی محصولات موجود جک در بازار را از آن خریداری کنید. شرکت جک در سال1995 در کشور چین تاسیس گشت و به تولید و ساخت انواع چرخ خیاطی های صنعتی و تخصصی مشغول می باشد و در سال 2023 در دنیا رتبه اول را کسب نمود. در حال حاضر شرکت ایران جک محصولات کمپانی jack را به ایران وارد می کند و در سراسر کشور نمایندگی دارد. امیردوخت نماینده رسمی جک در غرب استان تهران یعنی شهریار می باشد. در ادامه با امیردوخت و چرخ خیاطی های پر فروش برند جک آشنا می شویم.

نمایندگی چرخ خیاطی جک در شهریار

امیردوخت نمایندگی چرخ خیاطی جک در شهریار است. اگر شهریار، اندیشه، شهرقدس، فردیس و کرج هستید می توانید برای خرید چرخ خیاطی های جک به فروشگاه بزرگ امیردوخت مراجعه نمایید. امیردوخت به عنوان نمایندگی رسمی جک انواع راسته دوز، سردوز، میاندوز و ماشین آلات تخصصی مانند: مادگی دوز، الیک، دکمه دوز، نمادوز، پل دوز، چرخ خیاطی 13 سوزنه، کابوئی، سه سوزن سه قلاب و… را موجود دارد.

شما عزیزان ساکن غرب استان تهران و البرز می توانید به نمایشگاه بزرگ امیردوخت بیاید و تمامی محصولات را از نزدیک ببینید و از مشاوره تخصصی کارشناسان باتجربه مجموعه استفاده نمایید. امیردوخت چون نمایندگی شرکت جک می باشد بهترین قیمت را ارائه می دهد و محصولات با گارانتی فروخته می شوند.

نمایندگی چرخ خیاطی جک در شهریار

نمایندگی چرخ خیاطی جک در شهریار

مزایای خرید چرخ خیاطی جک از نمایندگی غرب استان تهران (امیردوخت)

دوستان عزیزی که ساکن شهریار، ملارد، کرج، شهرقدس و… هستند می توانند برای تهیه انواع  ماشین آلات شرکت jack از نمایندگی رسمی به مجموعه امیردوخت بیایند و خرید عالی را تجربه کنند چون می توانند تمامی محصولات را از نزدیک ببینند و راحت تر تصمیم بگیرند. مزیت دیگر خرید از امیردوخت ضمانت اصالت کالا می باشد و چرخ خیاطی ها به صورت پلمپ عرضه می گردند.

لازم به ذکر است بدانید که اگر از نمایندگی چرخ خیاطی جک در شهریار یعنی امیردوخت خرید کنید ما در فروشگاه میزوپایه چرخ را به صورت رایگان نصب می کنیم و به طور کامل به شما آموزش می دهیم که چگونه با محصول کار کنید.

دوستان عزیزی هم که به صورت اینترنتی از امیردوخت خرید می کنند ویدئوهای آموزشی که شامل بستن میزوپایه، تعویض روغن و کارکردن با چرخ خیاطی هست را دریافت می نمایند.

قیمت مناسب چرخ خیاطی های جک یکی دیگر از مزیت های خرید از امیردوخت است زیرا شما از نمایندگی خرید می کنید و قیمت به روز و مصوب می باشد. در ضمن می توانید به راحتی از گارانتی 12 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله نیز بهره مند گردید.

تعمیر و سرویس چرخ خیاطی جک در شهریار، اندیشه، شهرقدس و کرج

اگر راسته دوز، سردوز و یا حتی چرخ خیاطی های تخصصی برند جک را دارید و ماشین دوخت شما به مشکل خورده است می توانید به بخش تعمیرات امیردوخت مراجعه نمایید و با خیال راحت چرخ خیاطی خود را به دست تکنسین های مجموعه که هر کدام حداقل 20 سال در زمینه تعمیر انواع چرخ خیاطی تجربه دارند بسپارید. تعمیرات و سرویس چرخ خیاطی اهمیت ویژه ای دارد. ممکن است برخی افراد سودجو در حین تعمیر قطعات اصلی چرختان را عوض کنند پس حتما به مرکزی قابل اعتماد بروید.

در بخش تعمیرات مجموعه امیردوخت حتی چرخ خیاطی های تخصصی جک مثل الیک، مادگی دوز و… نیز تعمیر می شود. در ضمن اگر چرخ شما گارانتی داشته باشد و از بایت دینام، برد، موتور و مشکلات فنی دوخت دچار ایراد باشد به صورت رایگان تعمیر می گردد چون امیردوخت نمایندگی رسمی جک می باشد.

بررسی پر فروش ترین چرخ خیاطی های jack

شاید برایتان جالب باشد بدانید در سالی که گذشت یعنی 1402 کدام یک از چرخ خیاطی های برند جک فروش بالایی داشتند.

از بین راسته دوزهای برند جک مدل F12 که یک راسته دوز دیناتم سرخود ساده کم مصرف و بدون صدا می باشد فروش خوبی داشت. این محصول جزء قیمت مناسب ترین راسته دوزهای جک نیز به شمار می رود.

راسته دوزهای کامپیوتری جک تنوع بالایی دارند و در سال 1402 در رنج قیمتی 23 میلیون تا 35 میلیون بودند. راسته دوز هوشمند A4F که تمام اتومات و سخنگو به زبان فارسی می باشد محبوب ترین راسته دوز در سال گذشته بود. اما خوب است بدانید که این محصول دیگر وارد نمی شود و قرار است فقط A5EAMH که دارای هوش مصنوعی و قابلیت دوخت پارچه ظریف و ضخیم است جای آن را بگیرد که قطعا پر فروش ترین نیز خواهد شد.

سردوز E4s نیز به دلیل قدرت بالا و داشتن اهرم تنظیم کارپیشبر فروش بالایی داشت در ضمن این سردوز کاملا بدون صدا و لرزش عمل می کند و قابلیت تنظیم سرعت دوخت هم دارد.

شما عزیزان می توانید انواع چرخ خیاطی جک را از نمایندگی غرب استان تهران یعنی شهریار فروشگاه امیردوخت تهیه نمایید. می توانید به صورت حضوری به آدرس زیر تشریف بیارید:

شهریار، بلوار کارگر، ضلع شرقی زیرگذر جهاد فروشگاه امیردوخت. و یا از سایت سفارش خود را ثبت نموده تا برایتان ارسال گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *