معرفی و مقایسه

کدوم برند چرخ خیاطی صنعتی رو بخرم جک یا زوجی؟!!

مقایسه برند جک و زوجی

چرخ خیاطی جک یا زوجی؟ کدام چرخ خیاطی صنعتی را تهیه کنم؟ اگر قصد خرید چرخ خیاطی صنعتی را دارید موقع انتخاب با دو تا از اصلی ترین برند ها روبرو می شوید و نمی دانید که کدام یکی برای خرید بهتر است. برند جک و زوجی کمپانی هایی هستند که همیشه مشتریان را دچار چالش می کنند. چون تصمیم گیری بین این دو شرکت کمی سخت می باشد و تصمیم گیری سخت می شود. در این مقاله به شما می گوییم که جک بهتر است یا زوجی. چرخ خیاطی جک کیفیت بهتری دارد یا چرخ خیاطی زوجی.

چرخ خیاطی جک یا زوجی : مقایسه و بررسی بین چرخ خیاطی های صنعتی

  1. جک بهتره یا زوجی؟!!
  2. کدوم برند چرخ خیاطی صنعتی رو بخرم؟!!!
  3. استهلاک چرخ خیاطی های جک بیشتر یا زوجی؟!!
  4. قیمت چرخ خیاطی های زوجی ارزون تره یا جک؟!

در این قسمت از مجله امیر دوخت میخواهیم به صورت کاملا تخصصی به بررسی و مقایسه دو غول تولید کننده چرخ خیاطی های صنعتی در چین بپردازیم؛ بله درست حدس زدید jack و zoje .

بهتره قبل از اینکه مقایسه را شروع کنیم راجب تاریخ این دو برند مطالعاتی داشته باشیم. با بررسی تاریخچه و اهداف هر یک از این برندها متوجه قدمت و جدی بودنشان در کار خواهید.

چرخ خیاطی جک یا زوجی از منظر مقایسه تاریخچه

برند زوجی به عنوان یک گروه سرمایه گذاری در قالب چند شرکت از جمله شرکت قالب ریزی ، پردازش ، تولید قطعات یدکی ، نقاشی ، مونتاژ ماشین ، شرکت تبلیغاتی و … فعالیت می کند.

این شرکت با سیاست همکاری و سرمایه گذاری های مشترکی که با برند های معظم و قدمت دار جهانی نظیر pfaf ،  Singer Durkopp adler انجام داد گامی بلند در ورود تکنولوژی آلمانی و آمریکایی در خط تولید خود برداشت.

مجموعه زوجی تا به امروز موفق به کسب عناوین و استاندارد های زیادی شده که به طور مثال می شه به کسب نشان ” برند برتر چین ” توسط اداره امور کیفیت و نظارت فنی اشاره کرد. سال 2004 جزو اوراق بهادار shenzhen قرار گرفت ( اولین برند در حوزه ماشین آلات دوخت چین )، جایزه برتر یکی از 500 قدرت اقتصاد خصوصی مل، جزو اولین شرکت های دوستدار محیط زیست در زجیانگ، جایزه سرمایه گذاری 5 ستاره در یوهوان و … اشاره داشت.

شرکت چرخ خیاطی زوجی با داشتن معتبر ترین استاندارد های بین المللی ، محصولات خود را به بیش از 100 کشور جهان صادر میکند که با تولید و مونتاژ جزو بزرگ ترین و پیشرفته ترین تولید کنندگان ماشین آلات دوخت صنعتی در جهان شده است.

سال تاسیس 1994
مکان تاسیس تایزائو، چین
وب سایت رسمی http://www.zoje.com/en/
صنایع ماشین آلات دوخت صنعتی
نوع شرکت دولتی
محدوده فعالیت جهانی
شعار همیشه، اول کیفیت

 

شرکت چرخ خیاطی جک یک رهبر بی چون و چرای جهانی در زمینه ماشین آلات و تجهیزات دوخت است. به علت پیشرفت مداوم فناوری، سهولت استفاده، نوآوری و خلاقیت در ساخت، استفاده از مواد با کیفیت بالا، کارخانجات جک به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده اند.

یکی از ویژگی های منحصربه فرد این برند نسبت به رقبا ” واکنش سریع نسبت به تغییرات و نیاز های بازار می باشد که در صورت هر گونه نوسان و تغییر بازار خود را با آن انطباق می دهد. در نتیجه این امر باعث شده روز به روز با نوآوری هایش طرفدارانش را متحیر سازد.

سال 2010 با خرید کمپانی bullmer آلمان و شروع همکاریش با شرکت جک باعث شد که به طور مشترک روی تحقیق و توسعه ماشین آلات دوخت کار کنند و این امر منجر به تولید چرخ خیاطی های دینام سرخود یا اصطلاحا سرو موتور گشت.

سال 2011، 2012، 2013 مقام اول را در شرکت ممتاز صنعت سبک ماشین الات دوخت چین کسب نمود که بعد از آن در تمامی محصولات ” china NO.1 ” جک گردید.

سال 2015 تحولی نو در طراحی و دیزاین چرخ خیاطی های صنعتی جک ایجاد شد و آن تغییر رنگ و طراحی بدنه بود که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

سال های سال است که با در نظر گرفتن ” سودمندترین تجهیزات دوخت و خدمات با بهترین عملکرد و قیمت رقابتی به هر مشتری و رسیدن به اهدفش، قدم به قدم پیش می رود و از نوآوری حمایت می کند که این تلاش بی وقفه برای ایجاد ساخت یکی از بهترین تولیدکنندگان چرخ خیاطی های صنعتی تحقق یافت و حال نزدیک به 7 سال است که شرکت جک پرچمدار تولیدکننده ی این حوزه در جهان می باشد.

سال تاسیس 1995
مکان تاسیس چین، تایزائو
وب سایت رسمی www.jacksewingmachines.com
صنایع ماشین آلات دوخت
نوع شرکت دولتی
محدوده فعالیت جهانی
شعار china no. 1

ویژگی های مشترک شرکت های تولید چرخ خیاطی صنعتی جک و زوجی

  • هر دو از پرچمداران نامدار صنعت ماشین آلات دوخت در جهان هستند که بعید است نامشان به گوش کسی در صنعت دوخت نخورده باشد.
  • سیاست دو برند برای پیشی گرفتن از برند های اسبق، ساخت شبکه جهانی خدمات رسانی است بدین صورت که با ارسال مهندسین به نمایندگی های سراسر دنیا آن ها را آموزش می دهند تا تکنسین های به روز و قابلی باشند.
  • دو برند با استراتژی خریدن سهام و همکاری با برند های مشهور و با قدمت سعی در کسب تجارب و خلق نوآوری های نوین داشته اند.
  • چندین سال است این دو شرکت با دعوت از کارشناسان فنی در سراسر دنیا، تکنسین کارآزموده و حرفه ایی برای خدمات و تبلیغات تربیت کرده اند.
  •  به علت رقابت سختی که دو برند جک و زوجی با یکدیگر دارند هر ساله شاهد بالا رفتن سطح کیفی محصولات و خلق تکنولوژی های جدید هستیم.

جمع بندی مقایسه چرخ خیاطی های برند جک و زوجی

طبق اطلاعاتی که بالا اشاره شد؛ سابقه شرکت زوجی بیشتر از جک است اما به علت صرف هزینه کلان و سرمایه گذاری در قسمت تبلیغات و حوزه ی برندینگ، کمپانی جک در بازار جهانی از شهرت افزون تری برخوردار است به خصوص در کشور عزیزمان ایران.

البته در چند سال اخیر رقابتشان به قدری پیچیده و تنگاتنگ شده که هر دوبرند از تمامی لحاظ ها مانند ( تبلیغات، طراحی، کیفیت، خدمات و … ) به هم نزدیک شدند و سعی در پیشی گرفتن از یکدیگر در بازار های جهانی دارند.

هر کدام از برند های جک و زوجی طرفداران پرو پا قرص خودشان را دارند که هر یک عقیدشون بر این هست که بهتر از دیگری عمل می کنند، اینکه افراد با سلیقه های مختلف عقاید متفاوتی داشته باشند کاملا طبیعی است اون چیزی که خریداران محترم هنگام خرید چرخ خیاطی های صنعتی باید در نظر داشته باشند:

  1. سطح کیفی و کمی نیازشان و بودجه را مشخص کنند.
  2. تحقیقات در مورد برند های مختلف چرخ خیاطی و مدل ها را انجام دهند به خصوص با کسانی که در این حوزه تخصص کافی دارند.
  3. صرفا تحت تاثیر برند قرار نگیرند.

و اما کلام آخر در مورد خرید چرخ خیاطی صنعتی . . .

برند های زیادی در حوزه صنعت تولید ماشین آلات دوخت فعالیت می کنند از سال 1790 با تولید اولین چرخ خیاطی تا به امروز، از چرخ خیاطی های سینگر آمریکا تا برند های تازه وارد چینی همه  و همه نشان دهنده این است که صنعت دوخت در حال پشرفت و گسترش می باشد.

اتفاق فوق العاده ای که در چند سال اخیر رقم خورده است ظهور برند های خلاق، پویا و باکیفیت می باشد که با استفاده از تجارب برند های اسبق چون ( ژوکی، جک، زوجی، سیروبا، برادر، کینگتکس و … ) سعی در گرفتن بازار جهانی دارند.

مزیت کمپانی های جدید استفاده از مشکلات و خلاء های محصولات جا افتاده هستش به طوری که با کسب اطلاعات از بازار و مصرف کننده و تلفیق علم و فناوری های نوین، ماشین آلات دوخت منحصر به فردی را روانه بازار می کنند برند هایی مانند نان بنگ، جویتا، کا ام ( دستگاه های برش )، سان سیر و … مزیت دیگر قیمت رقابتی اونهاست که به علت نداشتن هزینه های هنگفت تبلیغاتی، محصولاتشان قیمت مناسب تری دارند.

نکته بسیار مهم: جک و زوجی هر دو برندهای مطرحی هستند که از نظر تکنولوژی و کیفیت خوب عمل می کنند. هر دو محصولاتی به روز و متناسب با نیاز خیاط ها را تولید کرده و به بازار ارائه می دهند. چرخ خیاطی های زوجی و جک گارانتی یکسانی دارند( 12ماه) و هر دو شرکت در ایران خدمات پس از فروش خوبی ارائه می دهند پس انتخاب بین جک و زوجی سلیقه ایست و شما نباید به صورت کلی این دو برند را مقایسه کنید بلکه بهتر است مدل چرخ خیاطی ها را با یکدیگر مقایسه کنید و نسبت به بودجه ای که د ارید چرخی با بیسترین امکانات را تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *