مقاله

پر فروش ترین چرخ خیاطی های صنعتی سال 1401

پر فروش ترین چرخ خیاطی های صنعتی سال 1401

میخوای بدونی تو سال 1401 کدوما پر فروش ترین بودند؟!

پر فروش ترین چرخ خیاطی ها، ممکن است برای شما سوال پیش بیاد دانستن اینکه کدام چرخ خیاطی های صنعتی در سال 1401 پر فروش بودند چه اهمیتی دارد؟!

به نظر ما که خیلی مهمه چون قطعا دانستن این موضوع میتواند توی خرید در سال 1402به شما کمک خیلی زیادی کند. تا بتوانید تصمیم درستی بگیرید.

البته لازم است همین اول مقاله بگویم که وجود یک سری مشکلات و وارد نشدن برخی از محصولات به کشور در این امر تاثیر گذار بوده اند.

به طور مثال اگر راسته دوز A7 جک در تعداد بیشتری به کشور وارد شده بود. قطعا جزء پر فروش ترین ها به شمار میرفت. در هر صورت ما موظف هستیم تا پر طرفدارترین چرخ خیاطی های صنعتی سال گذشته را به شما معرفی کنیم.

پرفروش ترین راسته دوزهای صنعتی سال 1401 در امیردوختراسته دوزهای پرفروش

در این پاراگراف پرطرفدارترین راسته دوزهای سال گذشته که بیشترین آمار فروش را داشتند بررسی خواهیم کرد. اول از برند با کیفیت نان بنگ شروع میکنیم.

راسته دوز صنعتی D7-B05 جزء یکی از پر فروش ترین ها بود و همه مصرف کنندگان این چرخ خیاطی رضایت کامل را داشتند.

چون راسته دوزی است فول اتومات با کلی آپشن های ویژه و توسط بهترین متریال ساخته شده است. بنابراین کم ترین ایراد را دارد البته گارانتی 24 ماهه این محصول نیز در فروشش بی تاثیر نیست. بعد از D7 نانبگ میرسیم به یک راسته دوز کامپیوتری سخنگو با پنل لمسی یعنی A8000-D4 برند زوجی راسته دوزی با کیفیت، دوخت روان و ویژگی هایی نظیر نخ قطع کن و پایه بلند کن خودکار.

یکی از پیشنهادات ویژه و همیشگی امیردوخت جهت خرید راسته دوز کامپیوتری این محصول میباشد.

نوبتی هم باشه نوبت پرفروش ترین راسته دوزهای جک هست. که میتوان به مدل های A2، A4F و سِری F یعنی F8/F10/F4 اشاره کرد. راسته دوز A4F رو که قطعا میشناسید. یه چرخ خیاطی تمام کامپیوتری و سخنگو به زبان فارسیست که امسال رکورد فروش رو زد.

A2 هم که محبوب دل خیاطانیه که هم دوسدارن چرخ خیاطیشون علاوه بر داشتن سرنخ زن اتومات قیمت متوسطی هم داشته باشه، راسته دوزهای سِری F هم که به دلیل قیمت مناسب همیشه طرفداران خودشون رو دارند.

کدام یک از سردوزهای صنعتی فروش بیشتری دارند؟پرفروش ترین سردوزها

سردوزها هم مثل راسته دوزها جزء پرکاربردترین ها هستند.

در 99 درصد کارگاه های تولید پوشاک حضور دارند، از بین سردوزهای صنعتی چهارنخ ها فروش بیشتری دارند. چون قدرت مانور با 4نخ بیشتر از 3نخ و 5نخ هست.

زیرا میتوان با یک سردوز چهارنخ هم پارچه های کشی را دوخت هم منسوجات خشک را پرفروش ترین سردوزهای صنعتی 1401 عبارتند از:

سردوز E4S برند جک که یک چرخ خیاطی دینام سرخود و فاقد صدا و لرزش هست. زیگزال 4نخ برند نان بنگ مدل 7S هم به دلیل کم مصرف و پرقدرت بودن طرفداران زیادی دارد.

کسانی که در سال 1401 دنبال یک سردوز سروموتور ساده بودند چرخ خیاطی کمپانی زوجی مدل B9500 را نیز برای خرید انتخاب میکردند. چون این محصول یک مزیت ویژه دارد آن هم این هست. که کارپیش برش به صورت 4 دنده ای طراحی شده است.

در نتیجه پارچه های ضخیم را به راحتی میدوزد و پارچه های ظریف بدون لول شدند سردوزی میشوند. از بین سردوزهای کامپیوتری نیز C4 شرکت jack فروش خوبی داشت این محصول علاوه بر قابلیت های سرنخ زن و پایه بلندکن اتومات دارای سنسورهای فوق العاده هوشمندی است که امکان خیاطی بدون پدال را برای کاربر فراهم میکند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید محتوای متنی این محصول را در سایت ما مطالعه نمایید و حتی برای مشاوره با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

آشنایی با پرفروش ترین میاندوزهای صنعتی در سال گذشته

پرفروش ترین میاندوزها

از بین چرخ خیاطی های میاندوز موجود در بازار میاندوزهای شرکت جک و نان بنگ فروش بیشتری داشتند، مدل های W4 و 500D به دلیل کیفیت عالی، بی چون و چرا و قیمت مناسب تر نسبت به میاندوزهای صنعتی، فروش خوبی داشتند این دو مدل میاندوز دینام سرخود هستند درواقع موقع کار صدا و لرزشی ندارند و قابلیت تنظیم سرعت دوخت هم دارا هستند از این میاندوزها در کارگاه های تولید لباس زیر، لباس ورزشی، تیشرت، شلوار اسلش و… استفاده میشود.

نتیجه گیری نهایی از بررسی این محتوا

عوامل زیادی هستند که در فروش یک محصول تاثیر میگذارند یکی از این عوامل کیفیت است، دلیل دیگر تبلیغاتی است که برای آن چرخ خیاطی ارائه میشود، ما در این مقاله پرفروش ترین چرخ خیاطی های صنعتی را بررسی نمودیم و شما عزیزان هرگاه قصد خرید این ماشین های دوخت و یا دستگاه های دیگر را داشتید میتوانید روی ما حساب کنید چون ما کم ترین قیمت را بر روی محصولات میگذاریم و تمامیماشین آلات صنعت دوخت را نیز موجود داریم در نتیجه هر دستگاهی که لازم داشته باشید را برای شما عزیزان ارسال میکنیم، حتی این امکان را دارید که جهت مشاوره به صورت تماس تلفنی یا تصویری با ما تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *