مقاله

تفاوت سردوز های E3 و E4s برند جک در چیست؟

تفاوت سردوز E3 ,E4S

بررسی تفاوت سردوز های E3،E4و E4s برند جک در وبلاگ امیردوخت

یکی از پرتکرارترین سوالات افراد در هنگام خرید سردوز از برند جک این است که چرخ خیاطی های  E3، E4 و E4s برند jack چه تفاوتی با یکدیگر دارند، که قصد داریم در این مقاله تفاوت های این دو سردوز صنعتی پرفروش بازار را بررسی کنیم تا بتوانید با اطلاعات کامل یکی از این دو را برای خرید و استفاده انتخاب نمایید. برند جک جزء آن دسته از کمپانی هاییست که به طور مستمر محصولات جدیدتری را با تکنولوژی بالاتر می سازد و به صنعت دوخت ارائه می دهد. به همین دلیل محصولات برند چک دارای انواع گوناگونی هستند و ما در این مطلب تفاوت پر فروش ترین سردوزهای جک را بررسی می کنیم.

آشنایی بیشتر با سردوز های صنعتی پرطرفدار شرکت jack

سردوز های دینام سرخود ساده برند جک در دو مدل E3 و E4 بودند( پنل E3 زیر میز قرار داشت اما پنل E4 روی بدنه) که در حال حاضر E4 توقف تولید خورده و شرکت jack مدل E4s را با تکنولوژی بالاتر جایگزین آن کرده است. این سردوز ها در انواع سه، چهار و پنج نخ هستند که به تازگی سردوز e4s شش نخ نیز وارد بازار شده است. چون سردوز صنعتی E4 توقف تولید خورده و دیگر در بازار نیست ما فقط در این مطلب E3 و E4s را بررسی می کنیم. هر دو مدل سروموتور هستند و مصرف برق کمی را دارا می باشند در نتیجه عملکردی به صرفه و مطلوب دارند، همین امر باعث شده تا این چرخ خیاطی های صنعتی بدون صدا و لرزش کار کنند تا حدی که شما می توانید حتی در مناطق مسکونی نیز ازشون استفاده کنید و هیچ نگرانی بابت اذیت شدن اعضای خانواده و همسایگان نداشته باشید.

بررسی بارزترین وجه تمایز سردوز های E3و E4s ( تفاوت سردوز )

تفاوت پنل سردوز

شما با نگاه اول به این دو سردوز صنعتی با کیفیت متوجه یکی از تفاوت هایشان خواهید شد. آن هم چیزی نیست جز جایگاه پنلشان. پنل سردوز E3 زیر میز نصب شده است. اما صفحه نمایشگر دکمه ای E4s بر روی بدنه تعبیه گشته که برای اپراتور دسترسی راحت تری به ارمغان می آورد. با استفاده از پنل سردوزهای E3 و E4s می توانید سرعت دوخت و دوز را نسبت به جنس پارچه تنظیم نمایید تا تمرکز بیشتری روی کار داشته باشید. همچنین امکان تنظیم موقعیت سوزن نیز از طریق پنل وجود دارد یعنی اپراتور می تواند خودش تعیین کند که موقع توقف چرخ، سوزن بالا بایستد یا پایین، این ویژگی هنگام دوخت نوار و کش بسیار کاربردی می باشد. علاوه بر این موضوع بدنه سردوز E4s جک ابعاد بزرگ تری را نیز نسبت به E3 دارا می باشد.

کاربرد لیور دوم در سردوز E4s چیست؟؟!!

سردوزهای صنعتی ماشین دوخت هایی هستند که برای نصب کش به لباس نیز مورد استفاده قرار می گیرند که برای این امر کنار بدنه خود اهرمی به نام لیور را دارا هستند که با استفاده از آن میزان کشش کش تنظیم می گردد که همه سردوزها این لیور را دارند اما یکی دیگر از تفاوت های E3 و E4s این است که سردوز E4s برند جک به جای یکی دو تا لیور دارد که لیور دوم ارتفاع کارپیشبر را متناسب با جنس های مختلف پارچه تنظیم می کند یعنی می توان هنگام دوخت پارچه های ظریف، معمولی، ضخیم و کشی از لیور دوم استفاده کرد و کوک های استاندارد و منظمی داشت.

چرا قیمت سردوز E4s از E3 بیشتر است؟!

همانطور که تا اینجای مطلب خواندید متوجه شدید که چرخ خیاطی صنعتی E4s چه تفاوت هایی با مدل E3 دارد اما باید این موضوع هم بدانید که E4s نسبت به E3 قدرت دوخت بیشتری دارد بنابراین از قیمت بالاتری برخوردار است.

هرکدام از سردوز هایی که بررسی شد برای چه کسانی مناسب هستند؟!

سردوز های صنعتی سه، چهار و پنج نخ جک مدل E3 برای شخصی دوزان و مزون دوزهایی که قصد تولید محصولاتی با بهترین نوع دوخت را دارند و می خواهند از چرخ خیاطی صنعتی استفاده نمایند مناسب است همچنین این سری از سردوزهای jack برای کارگاه های کوچک کارایی خوب و با کیفیتی دارد اما اگر یک تولیدی بزرگ با تیراژ بالا دارید بهتر است سردوز E4s را انتخاب کنید چون قدرت موتورش بیشتر است و می تواند به خوبی پاسخگوی نیاز یک کارگاه بزرگ باشد.

بعد از تفاوت سردوز ها می‌رسیم به کلام آخر…

تفاوت راسته دوز با فروشگاه انلاین

سردوزهای صنعتی کمپانی محبوب jack کیفیت بسیار خوبی دارند. شما می توانید از سایت امیردوخت این محصولات را سفارش دهید تا هر کجای ایران که هستید کم تر از 48 ساعت به دستتان برسد.

حالا چرا بهتر است که امیردوخت را انتخاب کنید؟!

ما نمایندگی رسمی شرکت جک در غرب استان تهران هستیم. ما اصل بودن کالا را ضمانت خواهیم نمود. در ضمن تا 12 ماه اگر اتفاقی برای چرخ بیفتد به طور رایگان توسط تکنسین های با تجربه مان تعمیر خواهد شد. امیردوخت بعد از خرید هم همراه شماست و با ارسال ویدئوهای آموزشی نحوه استفاده از دستگاه ها را به شما آموزش خواهد داد. در نتیجه با خرید چرخ خیاطی و دیگر ابزارآلات دوخت از ما خیالتان از بابت همه چیز راحت می باشد.

ویدئو بررسی تفاوت سردوزهای E3، E4 و E4s برند جک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *